jra 07.09.2010 21:04:54 (muokattu 08.09.2010 00:26:37) | |
---|
myslique: CPU Core Parking pois päältä. Tässä yksi keino: http://ultimatecomputers.net/forum/viewtopic.php?f=7&t=3644 Tuo vinkki ei tuon sivun mukaan toimi kuin Seiskassa (aloittajalla Vista 32bit), mutta itse pitää kokeilla, kun on Win 7 64bit:ssä Line6:n ajureiden kanssa häikkää. Luultavasti vika on itse ajureissa (Line6 myöntänyt että jotain häikkää heidän 64bit -ajureissa on), mutta saattaa silti olla osuutensa noilla Core:jen vekslauksilla. E: Näyttäisi tuossa Core Parking -tweakissa olevan vielä tämmöinen rajoitus: " it applies to all Windows 7 X64 and X32 installations where the system is using more than 2 physicial CPU's and/or more than 2 "logical" cores - ie: all Intel CPU's that are Quad-Core or higher. " Eli vaatii vähintään Intelin QuadCore-prossun ja Win7:n. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
myslique 08.09.2010 01:20:27 | |
---|
jra: Eli vaatii vähintään Intelin QuadCore-prossun ja Win7:n. Totta puhut. Oon vaan niin hyvin sopeutunut seiskaan, että en muistanut, että toi ei välttämättä toimi Vistassa. XP:ssä DPC Latencyn saa helposti 15-35 us:ksi. Seiskassa vielä 150 us on normaalia. Jos mikään ei tunnu auttavan, niin kannattaa kokeilla vaihtaa koneen sisällä mahdollisia lisäkortteja eri slotteihin. Miksi vaihtaa sointua kun ei se vaihtamalla parane. |
Muusikko13 08.09.2010 11:10:03 | |
---|
Tilanne parani hieman, kun otin virransäästötilan pois käytöstä. I heard a tapping at my chamber door... |
Jake... 19.09.2010 16:42:33 | |
---|
Morjens! Osaisko joku auttaa, kun en saa EZmixiä asennettua? Olen "rekisteröinyt" tuotteen eli laittanut sen serial numberin toontrackin sivulle. Sen jälkeen tulee ilmoitus: You need to authorize this copy of EZmix to be able to use it on your computer! Okei, kaikki hyvin tähän asti, mutta sitten se pyytää computer id:tä ja computer namea. Olen yrittänyt etsiä computer id:tä koko viikonlopun ja kaveritkaan eivät tietäneet, että mikä se on. Tietääkö joku mikä se computer id on ja mistä sen voisi saada? Älä itke ruma lapsi, ota kahvia :) |
Mr. Johnny 19.09.2010 21:17:41 | |
---|
Jake...: Morjens! Osaisko joku auttaa, kun en saa EZmixiä asennettua? Olen "rekisteröinyt" tuotteen eli laittanut sen serial numberin toontrackin sivulle. Sen jälkeen tulee ilmoitus: You need to authorize this copy of EZmix to be able to use it on your computer! Okei, kaikki hyvin tähän asti, mutta sitten se pyytää computer id:tä ja computer namea. Olen yrittänyt etsiä computer id:tä koko viikonlopun ja kaveritkaan eivät tietäneet, että mikä se on. Tietääkö joku mikä se computer id on ja mistä sen voisi saada? Computer name on ilmeisesti sama kuin computer description, sen saa ainakin päättää itse. Computer ID:n saa toontrackin sivuilta, jos sulla on siellä profiili, niin mene kohtaan My Products. Siinä lukee onko tuotteesi rekisteröity kohdassa My Products, kohdassa Active authorizations näkyy se computer ID. Jos näin ei ole, oletan että rekisteröinti ei ole mennyt oikein. Rekisteröitkö samalla koneella millä myös käytät tuotetta? Pelkkä serial number kuitenkin riittää, kaikki muut koodit ja härpäkkeet tulee tuolta niiden sivuilta(ainakin oman kokemukseni mukaan). Toivottavasti selviää! |
Kalmo 19.09.2010 23:22:33 | |
---|
Jake. Saat paremmin apua kysymyksiisi, jos teet niille oman threadin, omalla otsikolla, etkä loikkaa keskelle täysin muita asioita käsittelevää toisen kysyjän threadiä. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Jake... 20.09.2010 07:35:01 | |
---|
Kalmo: Jake. Saat paremmin apua kysymyksiisi, jos teet niille oman threadin, omalla otsikolla, etkä loikkaa keskelle täysin muita asioita käsittelevää toisen kysyjän threadiä. Tottakai silleen sais paremmin apua ja huomiota. Laiton tämän tähän otsikon alle, kun jotkut aina valittaa jos tekee oman aiheen ja olis voinut laittaa johonkin muuthun aiheeseen... Mr. Johnny: Computer name on ilmeisesti sama kuin computer description, sen saa ainakin päättää itse. Computer ID:n saa toontrackin sivuilta, jos sulla on siellä profiili, niin mene kohtaan My Products. Siinä lukee onko tuotteesi rekisteröity kohdassa My Products, kohdassa Active authorizations näkyy se computer ID. Jos näin ei ole, oletan että rekisteröinti ei ole mennyt oikein. Rekisteröitkö samalla koneella millä myös käytät tuotetta? Pelkkä serial number kuitenkin riittää, kaikki muut koodit ja härpäkkeet tulee tuolta niiden sivuilta(ainakin oman kokemukseni mukaan). Toivottavasti selviää! Kiitoksia! Kun katsoo My Products niin siellä ei näy active authorization. Samalla koneella rekisteröin, kuin millä käytän. Pitää tänään kokeilla uudestaan rekisteröidä EZmix. Älä itke ruma lapsi, ota kahvia :) |
Klezberg 20.09.2010 14:16:19 | |
---|
Ja ehkä nämä molemmat kysymykset olisivat sopineet paremmin tuonne tietokonealueelle. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
gunner 20.09.2010 19:34:36 | |
---|
Jake...: Morjens! Osaisko joku auttaa, kun en saa EZmixiä asennettua? Olen "rekisteröinyt" tuotteen eli laittanut sen serial numberin toontrackin sivulle. Sen jälkeen tulee ilmoitus: You need to authorize this copy of EZmix to be able to use it on your computer! Okei, kaikki hyvin tähän asti, mutta sitten se pyytää computer id:tä ja computer namea. Olen yrittänyt etsiä computer id:tä koko viikonlopun ja kaveritkaan eivät tietäneet, että mikä se on. Tietääkö joku mikä se computer id on ja mistä sen voisi saada? Oletko asentanut EZmixin? Eikös sen saa käynnistettyä nauhotussoftassa, jolloin se herjaa authorizoinnin puuttumisesta. Ylempänä näkyy sen tarjoama konekohtanen computer ID, eli se mitä olet kysymässä, ja alemmas täytyy syöttää toontrackin sivuilta saatava authorization code. Vauhti korjaa virheet |
Jake... 20.09.2010 20:38:44 (muokattu 20.09.2010 21:15:20) | |
---|
gunner: Oletko asentanut EZmixin? Eikös sen saa käynnistettyä nauhotussoftassa, jolloin se herjaa authorizoinnin puuttumisesta. Ylempänä näkyy sen tarjoama konekohtanen computer ID, eli se mitä olet kysymässä, ja alemmas täytyy syöttää toontrackin sivuilta saatava authorization code. Asensin EZmixin, mutta mitään ei näy Cubase 5 Essentialissa. Muita plugareita (eri valmistaja) oon asentanut koneelle ja hyvin toiminu, mutta jotenki EZmix ei millään. Oon myös kokeillu laittaa sen EZmix.dll tiedoston sinne Cubasen vstplugin:iin mutta ei mitään. Oon käynnistänyt koneen uudelleen ja ei mitään. Ihmettelen, kun toontrackin sivujen mukaan pitäs nauhotussoftan käynnistäessä tulla ilmoitukset ja näin jotka saa laitettua sinne authorizatioon, mutta omalla kohdalla mitään ei tapahdu. :( E: Menikö tässä 50e hukkaan vai onkoha tässä vielä jotain tehtävissä? Älä itke ruma lapsi, ota kahvia :) |