Aihe: Black metallin äänitys
1 2
Cornflake
06.04.2010 12:28:37
Viocress: Parille ylläolevalle osanottajalle tiedoksi, että jos topicin nimessä esiintyy sana "Black Metal", se ei todellakaan tarkoita että pitäisi tulla päästelemään "trooörikellariperunahöhö"-aivopierujaan ilmoille.

Jeh. Ei noi nyt niin kaukana totuudesta ole. Joskin vähän piruillen heitettynä. Itse olin tosin ihan tosissani.

Tietääkseni "De Mysteriis..." levyllä tomit ja pellit on äänitetty erikseen. Sillä on saatu tomeihin kunnon jytke. Yksi harvoja rumpusoundeiltaan hyviä levyjä missä Hellhammer on mukana.

Mun hantsin mukaan kunnon bläkkiä voi tehdä "tyylikkäästi" kahdella tavalla. Nykynormien mukaan homostella studiossa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja mikittää pellit erikseen päältä, alta ja sivulta tai sit oikeesti sarjaa pelto, metsä, vuono / päällekustu kasettimankka.

Pointti on se, että hyvin tehtynä kumpikin tyyli uppoaa yleisöön kuin veitsi voihin. Tärkeintä on se, että bändillä on setti ja biisit kasassa. Ja asennetta.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
jannu
06.04.2010 12:46:18
Conrad Lant: Lähinnä toi kasettimankalla metsässä -osasto on aika väsynyttä ja nähtyä. Monilla noista genren klassikkolevyistä kun on oikeasti mietittyjä ja innovatiivisiakin ratkaisuja ollut soundien takana.

Elä? Oikeestiko? No huh huh!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)