Niin, jäi vielä epäselväksi, että voiko tuolla Mayalla tehdä neliraitanauhoituksia ( 4 raitaa yhtäaikaa) perus PC:lle vaiko eikö voi. Valmistajan sivuilta se ei käy ilmi, tai jos käy, on sisälukutaitoni pahasti ruosteessa. Olen ymmärtänyt, että USB 1.0 yhteys ei kykene moniraitatallennukseen. Saatan olla väärässäkin. Usein olen. Mitä tuohon ostopaikkaan tulee, niin en ole yleensä suosinut hirmu hinnakkaita toimijoita ja usein ostankin tavarani käytettynä. Ensin vain pitäisi tietää, mitä lähtee hakemaan. Tässä Interface -asiassa tietoa tuotteista ei ole ollut kehuttavissa määrin tarjolla (valmistajat ilmeisesti haluavat pitää tuotteidensa vähemmän mairittelevat ominaisuudet visusti piilossa...). Olen ehkä kallistumassa digiraiturin puolelle. Harmi vaan, että noissa halvemmissa tuppaa tuo yhtäaikaistallenus rajoittua tuohon kahteen raitaan kun taas vanhemmat oikeat moniraiturit (joita myös saa edullisesti) ovat heikompia siirtämään dataa tietokoneelle. Tietokone kun kuitenkin on se ainoa järkevä varastointi- ja jakeluväline. |