tommiot 26.01.2009 22:04:11 | |
---|
Kiitos kaikille, erittäin mielenkiintoista settiä! Ehkä mä annan roomworksille viel pari mahista, voi hyvin olla et on käyttäjässä vika. Kumpaa cubasen kompuraa ootte suosinu, perussettiä vai sitä vintagea? Logic pyörinyt myös mielessä, ehkä pitäis vaan alkaa tekemään sillä jotain tosissaan ja sit rtfm. Pääsis donglestakin eroon. Eikös yleisempi mielipide oo et logicis on paremmat plugarit ku cubases? Älä vaihda. On siinä ihan jees plugarit, mutta käyttöliittymä on perseestä verrattuna vaikka Digital Performeriin, johon siirryin itse kahden vuoden Illogic-käytön jälkeen... |
HTMono 26.01.2009 22:26:02 | |
---|
Älä vaihda. On siinä ihan jees plugarit, mutta käyttöliittymä on perseestä verrattuna vaikka Digital Performeriin, johon siirryin itse kahden vuoden Illogic-käytön jälkeen... Noh, aika rajua tekstiä. Musta Logic on hyvinkin toimiva paketti. Simppelikin kun itse mopo-Cubasesta siirryin siihen. Ja plugarit kyllä toimii, on käytössä, paljonkin. If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
tommiot 26.01.2009 22:32:12 | |
---|
Noh, aika rajua tekstiä. Musta Logic on hyvinkin toimiva paketti. Simppelikin kun itse mopo-Cubasesta siirryin siihen. Ja plugarit kyllä toimii, on käytössä, paljonkin. Riippuu siitä mitä sillä tekee. Akustisten soitinten nauhoittelussa DP kyllä pesee Logicin, mutta midi-jutuista en tiedä kun en tee niitä. Mielipiteitähän noi on. |
mhelin 26.01.2009 22:38:14 (muokattu 26.01.2009 22:47:33) | |
---|
Tarvitsisin miksauspuuhiin laadukkaina plugareina kompressorin, eq:n, de-esserin ja reverbin. Budjetti on noin 400-600 euroa. Softana toimii cubase 4 intel-macilla. Päivitä nyt se C4 siihen uuteen C5:een kun se tulee niin tuo kaikuosasto ainakin paranee yhdellä konvoluutiokaiulla (muitakin uusia tai päivitettyjä plugareita tulee mukan). PSP VintageWarmer kannattaa tosiaan hommata myös. Onko kukaan muuten kokeillut Paris EQ:n VST-versiota ( http://www.parisfaqs.com/ParisEQ11.zip)? Electri-Q:takin on kehuttu: http://www.aixcoustic.com/index.php/Electri-Q/13/0/ |
mhelin 26.01.2009 22:53:04 | |
---|
|
sami_sumea 26.01.2009 23:59:53 | |
---|
Logic pyörinyt myös mielessä, ehkä pitäis vaan alkaa tekemään sillä jotain tosissaan ja sit rtfm. Pääsis donglestakin eroon. Eikös yleisempi mielipide oo et logicis on paremmat plugarit ku cubases? Mun mielestä neloscubasen mukana noi prosessointiplugarit pomppas aika lähelle Logicin vastaavien tasoa.. Space Designeri ny on tietty oma lukunsa, ja noi softasynat jotka on Logicissa kyllä ihan helvetin hyvät. ... http://www.adamantiumstudios.com |
VMM 27.01.2009 09:17:04 | |
---|
Mietin asiaa hartaudella, mutta en kyllä ehkä jaksa alkaa opettelemaan uutta softaa, oon käyttäny cubasea sx:stä asti, joten se on mulla tosi hyvin näpeissä. Lisäks cubasen mikserillä on musta ihan kiva miksata. Oon varmaan päätymässä siihen, että ostan wavesin musicians II bundlen, jossa saan ton rcompin, rvoxin ja reqn sekä wavesin delayn 150eurolla. Lisäks harkinnassa on Sonnoxin transient designer (pitää tyyppaa demoa, vaikuttaa hyvältä) ja ehkä myös se Sonnoxin EQ. Reverbejä koetan hakea sit Cubasesta. Cubase vitonenkin kiinnostais, kun siinä sais sen laulunvirityshässäkän ja konvoluutiokaiun. |
samic 27.01.2009 13:19:26 (muokattu 27.01.2009 13:23:24) | |
---|
Lisäks harkinnassa on Sonnoxin transient designer (pitää tyyppaa demoa, vaikuttaa hyvältä) ja ehkä myös se Sonnoxin EQ. et oo tainnu käydä c4 plugareita läpi...tyyppaas envelope seipperi. toi rvox o loistava mörköily "laulussa". |
VMM 27.01.2009 13:28:36 | |
---|
et oo tainnu käydä c4 plugareita läpi...tyyppaas envelope seipperi. toi rvox o loistava mörköily "laulussa". Täytyy kokeilla, kiitti vinkistä. |
Matsoni 27.01.2009 16:41:55 | |
---|
|
Hattiwatti 27.01.2009 20:42:15 (muokattu 27.01.2009 20:42:46) | |
---|
Tyyppailin Logiccii, mut aika näädältä tuntui oppimiskäyrä :-( Ja ei ne Logicin plugarit kyllä mitään Jeesuslaatua ole. Niitä on vain niin paljon että kaikki menee sekaisin. Pari perushyvää plugaria kun löytyy jostain niin sitten vain vetää sellaisella softalla mikä parhaiten sopii hanskaan. |
JPQ 27.01.2009 20:50:12 | |
---|
Eka eq jolla korostus mitä olen vähän equita ehtinyt testata ei tuntunut pahalta oli ik multimedian t-racks eq ja reverbinä vaiklka ei olekkaan mikään convoluutio juttu itsellä tällä hetkellä Ik multimedian Classik studo reverb. ps. ei taida lähteä kaikki tarvittu sanotulla budjetilla mutta onneksi ilmaisissakin lienee jotain ok juttuja paitsi mäkille en keksi just mitään valitan joten en tiedä onko mäkille ilmaisena mitään käyttökelpoista näihin juttuihin. Turahko viesti mutta pistän silti tämän tänne. |