Aihe: Overheadeja hankkimassa
1 2
Einherjar
30.07.2008 00:26:11
Minä taasen liputtelen Opuksen puolesta, kun kerran metallin ääressä työstätte.
Senkku on kyllä hyvä ja kestää paremmin iskua, mutta alle 10" rummuissa se on hankala aseteltava ilman erillistä telinettä. Senkkua siis voi vähän hakata, mutta kyllä minä mielellään valistan rumpalia olemaan hakkaamatta mikkejä. Asettelu auttaa..
Opuksessa on taasen huomattavasti mukavampi yläkerta. Sieltä saa kivasti kaivettua 'tömps'-läsähdyksiä siinä missä senkku sanoo 'flops'. Vuotoja keräävät kyllä herkemmin, mutta gate on ystävä paikallaan.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Mikael
30.07.2008 13:58:46 (muokattu 30.07.2008 14:00:09)

mutta kyllä minä mielellään valistan rumpalia olemaan hakkaamatta mikkejä.

Niin monta kertaa nuorta ja innokasta rumpalia monessakin asiassa "valistaneena" mä en kyllä ottais riskejä :D Tietty jos vaan omaan käyttöön tulee niin omia kamojaan ehkä osaa varoa, mut tolleen studiokäytössä se "oho, tsori" on niin nopeesti vastassa... tosin studiohommissa mä en kyllä muutenkaan käytä sitä senkun omaa kiinnikettä vaan laitan kepin nokkaan, joten se asettelu ei oo ongelma. Ja sit vielä toisaalta osa2: nykyään kun on noita MD421:siä niin aika työttömänä noi 604:t näyttää olevan.
Inhimillisyys on hyve.
rock777
07.09.2008 06:27:20
md421:set on mulllakin hankitalistalla. Oon nyt vuokrannu niitä ainoastaan.Ne kyllä pieksee 604:set mennen tullen- ja monet muutkin.

Mulle uutena tuttavuutena basariin oli tää senkun 602. Aivan loistava. Nyt jää kyllä d112 lähinnä bassokaapin eteen. Melkeen aina suositellaan d112 jokapaikassa basariin. Tuo 602 vaan on niin valmis saundi ettei mikään.
MCT
07.09.2008 12:03:16

Kiitokset kaikille vastauksista. Tällä hetkellä tilaukseen menossa...

Overit NT1-A pari (myös skebaan ja lauluun)
Virveli SM57 yläpuoli (myös skebaan Roden kanssa)
Tomit E604 (kestävämmän rakenteen takia)

Nämä vanhat saa vielä kelvata hetken aikaa...

Basari vanha sotaratsu T.Bone BD200 (trigataan)
Haitsu B-2

Haussa vielä joku puikkopari (virvelin alapuoli, ride ja akustiset skebat) hintaan 200€/pari. Tällä hetkellä käytössä (yllätys, yllätys) T.Bone EM800.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)