Antti1 09.07.2007 19:04:29 (muokattu 09.07.2007 19:05:14) | |
---|
Täh? Huumoria, sarkasmia, tjsp. EDIT: Paitsi se osa, että tolleen saa helposti kuraa aikaan. Siivoamiseen jees, soundien säätöön mun mielestä vihoviimeinen "työkalu". OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI! |
axelsson 09.07.2007 20:51:04 | |
---|
Täh? Kyllä mulle ainakin solo-nappula on aika elintärkeä soundeja equtellessa.. Kurat pois solo-moodissa, muut säädöt, balanssit jne sit kaikki kanavat päällä. ... Nii sehää on vähä miten tekee. Joku siistii soundit jo träkkäysvaiheessa ja joku vasta ko on kaikki jo purkissa, jolloin solottaminen on tietty väistämätöntä. |
Säätäjä 09.07.2007 21:00:44 | |
---|
EDIT: Paitsi se osa, että tolleen saa helposti kuraa aikaan. Siivoamiseen jees, soundien säätöön mun mielestä vihoviimeinen "työkalu". Sit kun toi soundien säätäminenkin on kaikille vähän eri et mitä kaikkea sillä tarkoitetaan, niin sit on helppo tapella ;D Mulle tulee soundien säätämisestä mieleen joku leikkimökin kokoinen analogisyna jota professori "säätää" vasaralla ja ruuvarilla X-) Hehee, olinpa taas hyödyksi... Lainarahalla saa ja vuokrahevosella pääsee |
Torniojaws 10.07.2007 08:12:54 | |
---|
Mulle tulee soundien säätämisestä mieleen joku leikkimökin kokoinen analogisyna jota professori "säätää" vasaralla ja ruuvarilla X-) - Hei, Mr Tuottaja, saisko tuohon bassoon vähän semmosta Maiden-kolinaa? - Oota hetki.. *PAM PAM PAM KLOKS!* - (peukku pystyssä) |
MrGuitarist 10.07.2007 13:36:09 | |
---|
Nää on aina tietysti biisi/tapauskohtaisia juttuja, mutta itsekin olen alkanut ottaa sen laulun mukaan heti aluksi. Tuntuu myös että "joutuu" tunettamaan vähemmän jos soundi muuten istuu kokonaisuuteen. Vähemmän sellaista varmuuden vuoksi tunetusta, vaikea selittää :) Yleensä sitten prioriteettijärjestyksessä raitoja auki kun eism. juuri laulu-bd-basso-akseli on kunnossa. Maybe there's no such thing as a perfect cup of coffee.. |