Timo JM 27.03.2007 22:38:28 | |
---|
Aika uusi, ja kukaties hinta-laatusuhteeltaan kärkipään "autotuunari" on on Melodyne Plugin. Jep, mä liputan tällä hetkellä myös tuon puolesta. Ehdottomasti monipuolisin plugin-tunettaja tällä hetkellä. En tiedä pettääkö muisti/korvat mutta musta tuntuu, että siinä on soundikin parempi kuin alkuperäisessä Melodynessä. ...siis mun mielestä. Ja musaa tuolta -> Cupido |
Werihukka 27.03.2007 23:22:31 | |
---|
Ei mitään autotuneja. Joko vedetään hyvin tai rehellisesti päin... :) Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Säätäjä 28.03.2007 00:15:09 | |
---|
Ei mitään autotuneja. Joko vedetään hyvin tai rehellisesti päin... :) Mä vedän nykyään autotunen melkein joka raidalle, ei sit ainakaan tarvii miettii mitää rumpujen viritystä, senkun antaa mennä vaan. Kantsis sunkin kokeilla. Särökitarat saa ihan uudenlaista vibaa kun kääntää choosenappulan nollille, varsinkin jos on avosoinnut kyseessä... www.myspace.com/MEKKALA |
Jucciz 28.03.2007 00:52:09 (muokattu 28.03.2007 01:01:17) | |
---|
ohan tuosa cubasessa se finetune,sillä pystyy pikkasen parantelee ainakin... Joo, mut se on työläs käyttää, jos sillä pitää korjailla melodiaa, joka heittelee satunnaisesti ylös ja alas. Yksittäisiä liian ylös tai alas jääneitä tavuja sillä voi nostaa ja laskea, kunhan pilkkoo ne ensin omaksi audio eventeikseen. Tämänkin jälkeen pitää syöttää käsin centteinä se lukema sinne... tai ajaa epävireessä oleva tavu viritysmittarin läpi ja syöttää epävireen määrän vastaluku finetunen parametriksi. :D Toisaalta: kompressorikin on laiskan ihmisen työkalu: HC-miksaajat mukiloivat signaalin tasaiseksi pötköksi faderia veivaamalla ja attackit ja releasetkin toimivat johdonmukaisesti! |
mhelin 28.03.2007 10:06:40 | |
---|
|
masterhat 28.03.2007 14:53:31 | |
---|
I am the Horsemaster |
mhelin 29.03.2007 19:44:14 | |
---|
mä yritin, mut en ollu ihan varma miten tota käytetään? Kiitokset antoisista autotune vinkeistä yms. jutuista kaikille. Tuo haku siis toimii niin että siihen kirjoitetaan hakusana - tässä yhteydessä siis autotune - ja painetaan Enter-näppäintä. Haku kohdistuu ainoastaan muusikoiden.net/keskustelu sivuihin. |
Halsu 29.03.2007 20:52:10 | |
---|
Tuo haku siis toimii niin että siihen kirjoitetaan hakusana - tässä yhteydessä siis autotune - ja painetaan Enter-näppäintä. Haku kohdistuu ainoastaan muusikoiden.net/keskustelu sivuihin. Kokeilepa ,-) ...se on poissa käytöstä. CU
--
Eki |
Hornanturska 29.03.2007 20:54:43 | |
---|
Kokeilepa ,-) ...se on poissa käytöstä. Nyt tuli nilkkaan niin, että kopsahti! "...jos mättöä kaipaat ja sulla on alle 50 vattine paska vahvari ni unohda mätöt, mikit ei vaa joteki anna sitä säröö?itteki jouduin hankkii 50 wattise ibanezi" - MEGA_DETH |
Klezberg 29.03.2007 21:31:09 | |
---|
Kokeilepa ,-) ...se on poissa käytöstä. Google pois käytöstä? lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
Halsu 29.03.2007 21:56:04 | |
---|
Google pois käytöstä? Eikäkun Mnetin haku. CU
--
Eki |
Klezberg 29.03.2007 21:59:16 | |
---|
Eikäkun Mnetin haku. Minut se linkki vei googleen ja kohtuudella toimi. lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
Halsu 29.03.2007 22:01:05 | |
---|
Minut se linkki vei googleen ja kohtuudella toimi. Kappas hilkutti, toihan on kätsyä. Seison korjattuna. CU
--
Eki |
masterhat 30.03.2007 21:23:09 (muokattu 30.03.2007 21:23:25) | |
---|
Tuo haku siis toimii niin että siihen kirjoitetaan hakusana - tässä yhteydessä siis autotune - ja painetaan Enter-näppäintä. Haku kohdistuu ainoastaan muusikoiden.net/keskustelu sivuihin. mä luulin että tää on piikittelyä siitä, kun en itse etsinyt tietoa netistä (siis muualta kun täältä). Katoin siis että toi on ihan normi googlen tarkennettu haku ja sen takia vastasin tyhmästi.. Sorry tästä ja kiitos hyvästä linkistä I am the Horsemaster |
Der Nahcbar 30.03.2007 22:27:17 | |
---|
En tiedä mistä johtuu, mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota seikkaan jonka tässä viimeksi tänään totesin sokoksella pyöriessä että kuinka hyvin niistä kaupan pikku musak kaittimista huomaa kaikki pienimmätkin tunetukset.. Efektinä, valmiiks nauhotetun laulun ja soitinten viritykseen varmaa ihan pätevä, mutta kovasti ihmettelin lueskellessa futuremusicin numeroa, jossa kehotettiin äänittäessä pitämään autotunea insertissä ettei pienet lauluvirheet häiritsisi sessioita. Pisti kyl mietityttää... Ne parit kerrat ku oon saanu kunnian äänittää pätevää laulajaa ni mieluummin oon kannustanu yrittämään uusiks niin kauan ku ääntä vaan riittää ja sit chopannu ne parhaat palat ja jättäny mahdolliset virheet sinne. |
Ambitus 01.04.2007 17:25:20 | |
---|
Mulla on ollu muutaman kerran sessioissa laulajia, joiden oma pitch change kuulostaa ihan autotunelta. On joutunu ottaa ottoja parikin kertaa uusiks, ettei lauluraita kuulostais autotunelta...friikkii...mut joo kyl se on ihan helvetin hyvä työkalu. Ja sil saa tehtyy kyl tosi transparentteja tunetuksia, kunhan jaksaa vaan hieroa. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |