Aihe: Putkinuppi vs Line6
1 2
blexer
18.01.2007 23:17:32
itselläni on ollut flextone ja flextone2 ja pod2. flextonien soundit on toimivia kyllä mikitettyinä. Mielestäni olen niillä onnistunut paremmin kuin suoraan pöytään podilla vääntäessä en oikein jostain syystä tykästynyt koskaan noihin line6 kaappi mallinnuksiin flextone missä ei ollut kaappimallinnusta oli mielestäni miellyttävin tosin flextonet on myyty ja voxit ja fenderit on jääny.
Kyllä muuten voxilla ja fenderilläkin saa hyvillä pedaaleilla vaikka hyvää metallisoundia.

Podin Kierrättäminen monitorien kautta on vähän tympeetä;)

Mielestäni kitaran äänittämisessä on vaikeinta ollut saada sopiva särösoundi nauhalle. cleanit ja leadit on mielestäni vähemmän kriittisiä.tosin kyllä niissäkin edelleen sitä täydellisyyttä haen.eli usein käytän podia lead pätkiin ja vahvaria komppi säröihin ja cleaneihin
masterhat
20.01.2007 02:14:27 (muokattu 20.01.2007 02:15:29)
kaikki on siitä kiinni mitä hakee. jos joku kuulostaa hyvältä niin sitten se on. itse tosin liputan putkinupin puolesta, mutta muuten kokeilen rohkeasti aina kaikkea sekavaa äänen suhteen. se on sama millä ja miten ääni tehdään, kunhan se kuulostaa hyvältä niin kaikki hyvin..
Head like a hole
thejmh
23.01.2007 17:06:30
Oon nyt tuota PodXt:tä vuoden säätäny/äänitelly, eipä sitä voi verrata oikeaan mikitettyyn vahvistimeen. Heti kun ajaa mun mesan kaappia Powerball:lla ja 57 eteen niin se kuulostaa heti hyvältä. Sit kun mikkiä vähän liikuttaa niin aina vaan paremmalta. Line6:t on kyllä mikitettynä ihan ok.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)