Aihe: Iron Maidenin uutta levyä ei masteroida?
1 2
monotone
24.08.2006 10:16:28

Kaikki eivät yksinkertaisesti tajua että hiljempaa soivaa levyä pitää laittaa lujemmalle.

Pian pitää varmaan ruveta laittamaan nakkipaketin kylkeen että "muistakaa pureskella!"
hape
24.08.2006 10:34:38

Pian pitää varmaan ruveta laittamaan nakkipaketin kylkeen että "muistakaa pureskella!"

Yhdysvalloissa myytävissä nakkipaketeissa varmaan lukeekin. Eiköhän siellä ole joku joskus meinannut tukehtua nakkiin kun ei pureskellut ja haastanut nakkifirman oikeuteen.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
varakeef
24.08.2006 10:36:09

Näinhän on vanhastaan tehty. Rolling Stonesin Let it bleedissä lukee "to be played at maximum volume", Bowien Ziggy Stardustissa on saman suuntainen kehoitus ... ja tietenkään ei sovi unohtaa Twisted Sisterin levyissä ollutta suoraviivaista tapaa ilmaista asia: PLAY IT LOUD, MUTHA!
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
hape
24.08.2006 10:49:47

Näinhän on vanhastaan tehty. Rolling Stonesin Let it bleedissä lukee "to be played at maximum volume", Bowien Ziggy Stardustissa on saman suuntainen kehoitus ... ja tietenkään ei sovi unohtaa Twisted Sisterin levyissä ollutta suoraviivaista tapaa ilmaista asia: PLAY IT LOUD, MUTHA!

Jossain Zappan levyssä oli ohjeet miten stereoiden basso- ja diskanttisäätimet tulisi olla kuunneltaessa, en nyt muista mikä levy se oli. Saatto olla useammassaki.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
kivi
24.08.2006 11:25:26
Jossain Zappan levyssä oli ohjeet miten stereoiden basso- ja diskanttisäätimet tulisi olla kuunneltaessa, en nyt muista mikä levy se oli. Saatto olla useammassaki.

Samoin Dennis Bovellin "Brain Damagessa" oli tarkat ekutusohjeet parametrisille, jotta bassosoundi olisi "oikea".

Se ei tainnut olla pelkkä vitsi, koska tuplalevyn toinen puolisko oli valmiita toastauspohjia Jamaikan dancehall-DJ:tten käyttöön.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Timo JM
24.08.2006 16:39:52

Rolling Stonesin Let it bleedissä lukee "to be played at maximum volume", Bowien Ziggy Stardustissa on saman suuntainen kehoitus ... ja tietenkään ei sovi unohtaa Twisted Sisterin levyissä ollutta suoraviivaista tapaa ilmaista asia: PLAY IT LOUD, MUTHA!

Ja mitäs siinä Hurriganesin ekassa luki? Taisi olla jotain: "...että naapuritkin kuulee. Ei ne seinät siitä hajoo."
...siis mun mielestä.
milcoin
24.08.2006 22:23:59

Samoin Nirvanan In Uterossa. Kaiken sen Albini vs. lafkakikkailun varjossa olen ajatellut että se ois ollu levy-yhtiön idea laittaa ne säädöt siihen. Paha sanoo.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
StJerky
25.08.2006 15:12:28
Pirun hyvältä kuulostaa maidenin levy ainakin minun kuulokkeilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)