Raimo 08.07.2006 12:15:23 | |
---|
Sullako ei muka oo ikinä ollu harhakäsitystä 58:n ja 57:n soveltuvuudesta muuhunkin, kuin niiden yleisimpään käyttötapaan? Tai jostain ihan muusta asiasta. Hei älä viitti... 57 on parempi vasara kuin 58. Se metallipallo menee lyttyyn melko pian vaikka näyttääkin nupilliselta. Blah. |
meekz 09.07.2006 11:39:54 | |
---|
57 on parempi vasara kuin 58. Se metallipallo menee lyttyyn melko pian vaikka näyttääkin nupilliselta. sen metallipallon saa tarvittaessa irti fahk u |
oiva tumpeloinen 14.07.2006 13:16:08 (muokattu 14.07.2006 13:31:25) | |
---|
Nostetaanpas vähän tätä ketjua.... Mitä eroja on nykyään saliääni- ja studiotiskeillä? Musta tuntuu, että saliäänitiskeissä on nykyään direct outit, reilusti groupeja ja auxeja vaikka muille jakaa (tästä listasta puuttuu vielä kaikenlaista, mutta tuntuu, että kaikki tarpeellinen voisi jo olla). Mitä siis studiotiskiltä vielä kaivataan lisäksi, vai onko saliäänitiskit yleensä monikäyttöisempiä? E: jatketaan kysymystä: eli mitä studiotiskiltä yleensä vaaditaan? Hyvät etuset ja liitäntämahdollisuudet, mitä muuta? Mitä liitäntöjä niissä mielellään pitäisi olla? |
oiva tumpeloinen 14.07.2006 13:30:08 (muokattu 14.07.2006 13:30:40) | |
---|
Tyrin.......... |
oiva tumpeloinen 20.07.2006 18:47:13 | |
---|
Mä koitan vielä kerran nostaa tämän, josko noihin tyhmiin kysymyksiin saisi vähän selvyyttä. |
Jape Muusa 22.07.2006 10:33:10 | |
---|
Mä koitan vielä kerran nostaa tämän, josko noihin tyhmiin kysymyksiin saisi vähän selvyyttä. Mä laitan tähän vielä tyhmän lisäkysymyksen,eli osaako joku kertoa kokemukseen pohjautuvaa tietoa tuommoisesta vanhemmasta Roland M-12E räkkimikseristä. Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |
Werihukka 22.07.2006 14:33:33 | |
---|
Josko joku nyt vastaisi tähän kysymykseen... Onko Firewire:lla ja Firewire audiolla joku ero. Meikäläisen äänikortista sanotaan että ei tuo firewire audiota. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Roberto 22.07.2006 15:47:42 | |
---|
Mites ku mulla noi Ikean levyhyllyt tuppaa heilumaan ku lattia on niin vanha eikä vaateria nähnykkään, et oisko jollain hyvii idixii et miten kandeis niinku duunailla? |
Jape Muusa 22.07.2006 16:32:41 | |
---|
Mites ku mulla noi Ikean levyhyllyt tuppaa heilumaan ku lattia on niin vanha eikä vaateria nähnykkään, et oisko jollain hyvii idixii et miten kandeis niinku duunailla? Laita ne sun levys niihin hyllyihin,niin tulee lisää painoa.Silloin (lapsityövoimalla tehdyt) hyllysi saattavat pysyä paremmin paikallaan.Lisäksi on hyvä tarkistaa,että hyllysi on asennettu sisätiloihin,jottei tuuli- ja muut luonnonolosuhteet pääse vaikuttamaan (huone)kaluusi esim. laajentamalla sen luontaisia liikeratoja. Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |
Roberto 22.07.2006 17:52:32 | |
---|
Laita ne sun levys niihin hyllyihin,niin tulee lisää painoa.Silloin (lapsityövoimalla tehdyt) hyllysi saattavat pysyä paremmin paikallaan.Lisäksi on hyvä tarkistaa,että hyllysi on asennettu sisätiloihin,jottei tuuli- ja muut luonnonolosuhteet pääse vaikuttamaan (huone)kaluusi esim. laajentamalla sen luontaisia liikeratoja. No huh! Onhan se helppo neouvoo ku osaa, mullahan oli kaikki ihan päin seinää täs setissä. |
BenGlenton 22.07.2006 19:52:55 | |
---|
käännä niiden hyllyjen vaihe. Toi kuulostaa siltä, että ne on tällä hetkellä vaihevirheessä :) www.supremecourtband.fi |
anatoli00 20.08.2006 05:34:35 | |
---|
Ymmärtää, ymmärtää. Mun mielestäni osastolta "Räkki- ja kompaktimikserit" löytyy kotiäänitykseen käytettäviä vehkeitä. Paitsi jos olenkin muutaman vuoden käyttänyt vääränmallista mikseriä ... Esim. Behringerin UB-sarja ja sen tyyppiset on varmaan tarkoitettu juuri tällaiseen käyttöön. En tiedä, miksi osasto "Räkki- ja kompaktimikserit" on kuitenkin PA-osaston alla. Mitähän lienee tarkoitettu PA-mikserillä, en osaa sanoa. Ken tietää, voi kertoa. Minun mielestäni PA-mikseri voisi tarkoittaa mikserivahvistinta, johon saa suoraan kaiuttimet kiinni, ja joita käytetään varmaankin juuri keikoilla. ____juu elikkä pa on lyhenne sanoista public address. |