KoRn88 21.11.2002 18:34:17 | |
---|
mitä tuo cotton niinku meinaa? onko se jotain muusikoiden.net slangii vai? |
kivi 21.11.2002 18:40:11 | |
---|
mitä tuo cotton niinku meinaa? onko se jotain muusikoiden.net slangii vai? Sisäpiirivitsi. Viittaa erään epäilemättä tulevaisuudessa kuuluisan amerikkalaisen yhtyeen rumpaliin, nyk. kosketinsoittajaan. Oikeasti tuo on herja meidän suosikki-saippuaoopperasta. Älä ota itseesi. Mutta mee ihan oikeasti katsomaan se demontekoselitys sieltä mfaq:sta - siinä pitäis olla kaikki minkä tahdot tietää. Lisätietoja? Kaupassa on J. Pekka Mäkelän ihan loistava kirja "Kotistudio". Siinä on sitten _ihan_ kaikki! Maailmanluokan opus:-) |
Fortune 21.11.2002 18:42:43 | |
---|
Lisätietoja? Kaupassa on J. Pekka Mäkelän ihan loistava kirja "Kotistudio". Siinä on sitten _ihan_ kaikki! Maailmanluokan opus:-) Isi, mitä oli markkinointi?
|
kivi 21.11.2002 19:07:00 | |
---|
Isi, mitä oli markkinointi? No niin no... mutta hyvä kirjahan se on:-) Tuossa punaviiniä juodessa innostui ehkä mainostamaan liiankin hanakasti...
|
Fortune 21.11.2002 19:07:37 | |
---|
No niin no... mutta hyvä kirjahan se on:-) Tuossa punaviiniä juodessa innostui ehkä mainostamaan liiankin hanakasti... Eipä haittaa, itsekin olen joululahjaksi toivonut :)
|
KoRn88 22.11.2002 07:26:10 | |
---|
Sisäpiirivitsi. Viittaa erään epäilemättä tulevaisuudessa kuuluisan amerikkalaisen yhtyeen rumpaliin, nyk. kosketinsoittajaan. Oikeasti tuo on herja meidän suosikki-saippuaoopperasta. Älä ota itseesi. Mutta mee ihan oikeasti katsomaan se demontekoselitys sieltä mfaq:sta - siinä pitäis olla kaikki minkä tahdot tietää. Lisätietoja? Kaupassa on J. Pekka Mäkelän ihan loistava kirja "Kotistudio". Siinä on sitten _ihan_ kaikki! Maailmanluokan opus:-) Joo mä oon jo tulostanu sen demontekoselityksen mut en oo vaa viel lukenu. Paljonhan semmonen kirja maksaa?
|
kivi 22.11.2002 07:51:13 | |
---|
Paljonhan semmonen kirja maksaa? Arvelisin, että 20 euroa. 256 sivua asiaa:-)
|
orfus 22.11.2002 08:30:12 | |
---|
Mistäs sitä kirjaa saa ostaa? Oliko se Liken kustantama vai löytyykö jopa Akateemisesta/Suomalaisesta? |
kivi 22.11.2002 08:53:26 | |
---|
Mistäs sitä kirjaa saa ostaa? Oliko se Liken kustantama vai löytyykö jopa Akateemisesta/Suomalaisesta? Kyllä, ja kyllä. |