Aihe: Mitä parempaa/enemmän meillä on käytössä nyt vs. v. 1971?
1 2
Notefix
20.11.2002 15:33:58

Tänä päivänä on käytössä parhaat mahdolliset teknologian riemuvoittovermeet, mutta ongelmana alkaa olla löytää taltioimisen arvoista materiaalia.

Mä en ihan allekirjoita tuota. Usein kuulee että kaikki paras musa on tehty joskus ennen ja nostalgisoidaan jotain. Eli tottakai joskus on tehty paljon hyvää aikaan ja itsekin diggaan satoja vuosia vanhasta musasta, mutta aina pitää pyrkiä omaksumaan uutta.

Kyllä tällä hetkellä tehdään paljon omasta mielestäni hyvää musaa ja diggaan kyllä monista nykysoundeistakin. Mennyttä ei saa takaisin ja nykyisyys on liian filosofinen käsite, joten ainoa keino on katsoa eteenpäin...eh.

Olen elänyt sen ajan, jolloin tekniikka oli vielä aika karseata enkä kaipaa sitä yhtään. Joitain juttuja, ihmisiä yms. kaipaan, mutta se synkkahelvetti yms. oli hirveää.

Nykytekniikka mahdollistaa helvetin paljon sellaisia asioita, joita junnuna toivoin hartaasti olevan ja nyt vihdoin pääsee lähemmäksi sitä mitä toivoo.
Ossi
20.11.2002 15:56:48 (muokattu 20.11.2002 16:37:53)

Joskus tuntuu siltä, että....

Tänä päivänä on käytössä parhaat mahdolliset teknologian riemuvoittovermeet, mutta ongelmana alkaa olla löytää taltioimisen arvoista materiaalia.

Tuo alun mutu-asenne liittyy myös tuohon jälkimmäiseen kommenttiini. Jne. seli-seli :)

Täytyy myöntää, että itse olen osittain jämähtänyt aika paljon menneeseen eikä uusiutumista tapahdu juurikaan. Ehkä joku päivä, kun edes kolmensoinnun roots-touhu olisi kunnolla hanskassa, voisi siirtyä asiassa eteenpäin.

Ammattitasolla ei tietenkään passaa jäädä tuleen makaamaan jos hommasta aikoo repiä leipänsä ja mahdollisesti jotain vielä leivän päällekin :)
Baila Mi Hermana
duane
28.11.2002 20:56:22
Kierrä nyt vielä puukkoa haavassa :)

Matti on meidän koulun opettaja, odottelen innolla joskus tulevaisuudessa olevaa vintage-recording kurssia...
I got debts no honest man can pay...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)