Heart Of Steel 26.04.2005 00:51:36 | |
---|
Oletko joskus oikeasti käyttänytkin XP:tä johonkin? Vaikka Microsoft onkin epäilemättä itse Saatana, niin kyllä ekspiillä homma toimii. Ei tarvi murehtia ajurien puutteesta. Ja onhan se raskas jos ei säädä karkkikuorrutuksia yms roskaa pois päältä ja muistiakin syö, mutta mitäs siitä kun rauta on halpaa. |
BotneLapio 26.04.2005 02:06:50 | |
---|
Minä en halua windowsia enkä halua wareja En minä mistään wareista puhunutkaan. Jos et halua windowssia, mutta haluat moniraitaäänityksiä harrastella, on toinen vaihtoehto mac. Tulee vaan aivan sairaan kalliiksi. windows xp olisi vähintäänkin ware jollei mikään muu ja miten hirveä teho mylly siihen tarvitaankin että xp on jouhea sen kun tietäisi Vähintään 2 GHz prosu, vähintään puol gigaa muistia, 20GB systeemi+ ohjelmakovalevy, vähintään 80GB audiolevy. Noilla jo pärjää. eli ei ole pc softiin varaa eikä pceelle tiloja Jos oikeasti haluat äänitellä musiikkiasi, tilaa tehdään ja rahaa saa pankista. Yksi mitä mietin on minimac ja sopiva usb pala Tolla rahalla saat jo hyvän PC DAW:in. (DigitalAudioWorkstation). Mitä tarkoitat USB-palalla? ps. mitä kitara samplea (edirol r1 nauhoitettua) tutkin jos se kohta mitä kokeilin oli ns. hijaista niin 78db dynamiikka tulos kaiketi sisäisen mikin kanssa ja sblivellä saan 70db (eli veljeni saa samalla kortilla pceessä 60db ja samasta yksilöstä puhun) joten olisi kiva tietää miten tulos muuttuu jos kunnon mikki (ei siis tuo sisäinen) tai sitten linja äänilähde. Tuota en enää tajunnut, mutta sanon nyt vielä kerran tämän: Jos käytät sbliveä, älä mainitse mistään mittaustuloksista mitään. Kukaan täällä ei ikinä tule ottamaan niitä vakavasti. -=Botnee!!=- |
JPQ 26.04.2005 02:20:48 | |
---|
Oletko joskus oikeasti käyttänytkin XP:tä johonkin? Vaikka Microsoft onkin epäilemättä itse Saatana, niin kyllä ekspiillä homma toimii. Ei tarvi murehtia ajurien puutteesta. Ja onhan se raskas jos ei säädä karkkikuorrutuksia yms roskaa pois päältä ja muistiakin syö, mutta mitäs siitä kun rauta on halpaa. Olen aika monia windowseja käyttänyt ja se aktivointi yms. sotii periaateitani vastaan ja tosian sanotut ongelmat ja unohtuneet softa tottumukset. PS. kyllä sillä on väliä tuolla raskaudella jos ei kamalan isoa budjettia ole. |
JPQ 26.04.2005 02:22:04 | |
---|
Tilaa ei noin vain tehdä ja rahaa ei saa noin vain pankista ja minimac ei ole sairaan kallis usb audiopalan kanssa jos totta puhutaan. |
JPQ 26.04.2005 02:22:50 | |
---|
USB pala on siis audioliitännät usb palikkana. |
BotneLapio 26.04.2005 02:25:48 | |
---|
Tilaa ei noin vain tehdä No ei sitten. ja rahaa ei saa noin vain pankista Saapas. ja minimac ei ole sairaan kallis usb audiopalan kanssa jos totta puhutaan. No sano paljonko? -=Botnee!!=- |
BotneLapio 26.04.2005 02:26:19 | |
---|
Olen aika monia windowseja käyttänyt ja se aktivointi yms. sotii periaateitani vastaan Okei, nyt alan luovuttelemaan. -=Botnee!!=- |
Heart Of Steel 26.04.2005 10:50:14 | |
---|
No sitten sun varmaan tarvii odotella X vuotta että Windowsille tulee varteenotettava kilpailija jolle vaivaudutaan jo tekemään ajuritkin ja kääntämään softat. Tai osta mäkki mikä tulee Y kertaa kalliimaksi, tai sitten kasaat Linux-koneen jonka säätämiseen käytetyillä tuntimäärillä perustelisi jo kevyesti XP:n oston. Ja aktivoinnin pystyy kyllä kiertämään ostetussakin Windowsissa ja monissa käytetyissä koneissa on käyttöjärjestelmä mukana valmiiksi asennettuna ja aktivoituna. Taitaapi olla myös sellainen kuin Corporate Edition tms missä ei ole aktivointia lainkaan mutta en tiedä saako sitä kotikäyttöön mistään. |
dewil 26.04.2005 13:29:52 | |
---|
Se että mäkki olis jotenkin erikoisen kallis Pc-hen verrattuna, on kyl paskapuhetta. Musakonetta kun alkaa havalla osista kasaileen, ni vehje tulee ainakin yhtä kalliiksi, rautoineen ja softineen kuin mäkki, joka on alusta lähtien suunniteltu toimivaksi ratkaisuksi musiikin teossa + OsX:ssä tulee mukana kaikki tarpeelliset lisäsoftat, joihin windows puolella täytyy sijoittaa nappulaa kans. Sit on tietty nää audiotyöasema moniraiturit. Pääsisit ainakin monista musiikintekoa haittaavista oheis-ihmettelyistä, hommaamalla kunnon "stand alone" laitteen. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
JPQ 26.04.2005 13:34:48 | |
---|
No ei sitten.
Saapas.
No sano paljonko? no minimac siis hitaampi 1,25ghz g4 ja 40gb kovis ja 256megaa muistia (jota toki pitäs kait lisätä) on varimportissa nyt 519euroa plus näppis,hiiri ja adapteri jolla saa normaali svga putken kiinni.(normaalisti on vain digitaali lähtö) ja nopeampi mini mac eli 1,42ghz g4 ja 80gb kovis ja 256megaa muistia on 619e. ja usb audio palikoiden hintoja esim. thomannilla on tälläisiä tosin laadusta en tiedä ja speksejä en pahemmin jaksa pistää ja nämä esimerkkejä m-audiolta. M-Audio Fast Track USB on 115euroa ja lupaa 24bit/48khz. M-Audio USB Audiphile on 155euroa. ja tälläinen Firewire juttukin on ja firewirehän toki on mainitussa koneessa jollen ihan väärin muista nyt. M-Audio Firewire Audiphile on 209euroa. Ja lisäksi vielä yksi merkki Yamaha UW10 on 119euroa ja tosin eräät asiat puolustaa tosiaan edirolin laitetta eli voin nauhoittaa tosiaan luonon ääniä esimerkiksi sillä lisäksi tila syyt ja sen sellaiset. PS. ei pankista saa lainaa noin vain takaajat ja osoitus maksukyvystä tarvitaan jos saisi elämä olisi mukavaa. |
d-iivil 26.04.2005 13:38:34 | |
---|
PS. ei pankista saa lainaa noin vain takaajat ja osoitus maksukyvystä tarvitaan jos saisi elämä olisi mukavaa. Pari tonnia saa esim. Nordeasta ilman mitään takaajia ja sen semmoisia. Ainakin minä sain ja maksuaikaakin vielä niin paljon kuin tarvis oli. |
JPQ 26.04.2005 14:11:14 | |
---|
Pari tonnia saa esim. Nordeasta ilman mitään takaajia ja sen semmoisia. Ainakin minä sain ja maksuaikaakin vielä niin paljon kuin tarvis oli. Sitä ei vaan ole kiva maksaa takaisin päin kun 100e jää normaalisti käteen kuussa.:) Ja en ole nordean asiakas tosin nordea syyttäköön siitä vain ja ainoastaan itseään.:) |
JPQ 26.04.2005 14:14:04 | |
---|
Siis elämis kulujen jälkeen tuo 100e ja ne on asuminen,syöminen yms. |
eleeton 26.04.2005 20:45:22 | |
---|
tää on niinku kauniit ja rohkeat, lukee vähän alusta ja vähän lopusta ja pysyy ihan hyvin juonessa mukana! plussaa tippuu! ja takaisin sorvin ääreen... http://adicon.org/la/mp3.html |