Aihe: Mackien pöytä Onyx etusilla vai ilman?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Raimo
11.11.2005 18:42:29

Upeata mahtavaa... Soundcheck meni läpi noin about ensi yrittämällä(Hyvä niin, koska se oli myös SE OTTO. ;)

Kivaa on, ja surraundpuu saundaapi hyvältä. Ainiin, näytteenottotaajuus on siis 88,2. :D
Blah.
Notefix
11.11.2005 19:40:43

Ainiin, näytteenottotaajuus on siis 88,2. :D

Nonni, nyt tehdään sitten oikeesti taidetta, isolla T:llä!
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Raimo
11.11.2005 20:02:39

Nonni, nyt tehdään sitten oikeesti taidetta, isolla T:llä!

No joo, mut se oli mun oma ambitio kun raitamäärät jää kerrankin pieniksi. :P

(Yks päällesoittopäivä "joudutaan" tosin tekemään neljäneljäsatana.)
Blah.
studiokekkonen
11.11.2005 20:23:52

Vai että joudut tekemään 44.1:stäkin vielä... Nyyh...

Hehehehe

;-P
Woodoo
12.11.2005 04:40:41 (muokattu 12.11.2005 05:08:03)
Hiukan offia nyt :D
Voi hitto on hauskan hilpeä keskustelu. Nyt tulee mieleen että pitääkin joskus lähteä m.netin miittiin. Tai sitten vaan joskus olis ihan tolkuttoman hauska ja ehkä opettaivaistakin nähdä täälläkin kirjoittaneita ihmisiä ja vois jutellakkin.. ehkä vielä joskus voin kirjoitella tänne samanlaisia viestejä :D aivan mieletön halu olis kehittyä vielä tässä toistaiseksi harrastuksessa ja vielä joku päivä saada vaikka leipäkin...

ähh. piti lisätä yksi kysymys..

Minulle on tullut sellainen juttu vastaan että. Esimerkkinä pelti jota tykkään käyttää rummuissani suuresti ja paljon eli Zildjanin ZXT titaniumi mallin pelti. Moni ei, siis tarkoitan juurikaan kukaan ei rumpaleista ainakaan pidä pellin soundista. Kolisee, rämisee, pitää inhottavaa ääntä ja vaikka mitä, eikä edes kalleinta sarjaa (mitä rumpalit näyttävät arvostavan paljon). Itse kuiteski käytän peltiä ihan vaan siksi että se erottuu matalammasta rässistä pirun hyvin hiljaiseen komppaukseen pirun hyvän kuuloinen, syttyy mun mielestä vertaamiini pelteihin 16":seksi todella helposti ja hiljaisella soitolla. No ehkä soundi livenä on hiukan pistävä ja kapea. Nauhoitettuna tuntuu kuitenkin sopivan minkä tyylin musiikkiin vaan ja nauhoitettuna erityisesti kuulostaa mielettömän hyvältä ja jotenkin vaan puhtaalta... Ehkä amatöörimäisyyteni tässä esille tuleekin että luulen asian näin olevan, mutta en usko ennen kun joku sanoo tekemästäni nauhoitteesta että se vaan kuulostaa paskalta... Kun vaan saisin aikaan jotain julkaisukelpoista. Täysin sama juttu on saman sarjan haikan kanssa. Se kyllä omastakin mielestä ei pidä kovin hyvää ääntä livenä mutta nauoitettuna sille ei tarvii tehdä mitään! En kyllä enää muista mitä kysymystä tässä piti olla kun on vähän väsy, mutta sanokaa ny jotain. Onko peltisarja kenellekkään studiopuolella pyörivälle tuttu?
Lukihäiriö ei estä kirjoitusta, mutta kirjaimien painaminen on hieman vähäisempää :)
Raimo
12.11.2005 17:57:47

Ei, kyllä joka keskustelunaiheelle pitäisi aloittaa oma ketju.

...

Niin... :D

(Missäs ne kompelot vastalauseet muuten viipyy? Vai hiljenikö mestarimme? :P )
Blah.
Notefix
12.11.2005 19:13:21

(Missäs ne kompelot vastalauseet muuten viipyy? Vai hiljenikö mestarimme? :P )

Eiku sulta tuli niin armotonta faktaa, että kyllä siinä alkaa mestarienkin housut tutista!
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Raimo
12.11.2005 19:29:38

Eiku sulta tuli niin armotonta faktaa, että kyllä siinä alkaa mestarienkin housut tutista!

Hohoho! Niin varmaan... :P
Blah.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)