teroyk 12.08.2010 18:52:42 | |
---|
HateHalon: Enontekiö edelleen paikkana kun ilmoitin noutavani Ilmoittaa paikaksi Enontekiö, koska harva lähtisi sieltä hakemaan tavaraa. Ei vain hoksannut ottaa huomioon, että jotkut ihan oikeasti asuvat Lapissa :) |
Ako66 12.08.2010 19:01:18 | |
---|
On se kuulemma tekstiviestin mukaan siirtyny pikkasen alemmas!! Enontekiö oli eilen paikkakunta!! heh heh |
fmcruelty 12.08.2010 19:04:40 | |
---|
teroyk: Mutta entäpäs jos saa mielihyvää kattomisesta, että miten se kiemurtelee paikanpäältä hakemisesta ulos. Olisin meinaan ollut valmis hakemaan mistäpäin vaan tavaraa :) Mäki olin, mutta sitte loppu yhteydenpito :) Kummallista... www.funeralplanet.net [ TRUE DOOM ] |
fmcruelty 13.08.2010 09:47:02 | |
---|
Ni juu ja sen piti nyt keskviikkona lähtee Espanjaan viideksi päiväksi, kun lupasin mennä hakeen tuotetta, mutta ei kaiketi oo ny sit lähtenykkään!? www.funeralplanet.net [ TRUE DOOM ] |
Lennu 15.08.2010 04:17:16 | |
---|
fmcruelty: Ni juu ja sen piti nyt keskviikkona lähtee Espanjaan viideksi päiväksi, kun lupasin mennä hakeen tuotetta, mutta ei kaiketi oo ny sit lähtenykkään!? Jos se ravaa siellä alituiseen? My life is like an Opel-highway. |
Mr. Crowley 16.08.2010 21:04:14 | |
---|
Pitää heittää tähän ketjuun, kun mulla sattuu olemaan Eetu Pakkanen niminen kaveri joka EI OLE tämä kyseinen henkilö. Kaverini on saanut jonkin sortin vittuilu-/uhkailuviestejä ja poliisikin on soitellut. Joten älkää te tätä ketjua lukevat ihmiset ainakaan satunnaisesti Eetu Pakkasille lähettele viestejä, koska on olemassa muitakin sen nimisiä ihmisiä jotka eivät ryssäile. Tähän ketjun Eetuun liittyen (jos nyt on idiootin oikea nimi): onhan se valitettavaa, että on olemassa tuollaisia huijarimulkkuja, joille ei lain puitteissa ilmeisesti oikein mitään mahda. Tuollainen rikos on kuitenkin niin pieni ettei siitä linnaa saa, ja kun ei saa niin voi sitten ryssäillä niin paljon kun ikinä ehtii. Vituittaisi itteäkin jos rahat menisi. Onneksi on tämä ketju, niin on moni säästänyt rahansa. se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
JPQ 17.08.2010 02:31:35 (muokattu 17.08.2010 02:32:07) | |
---|
Ja aiheuttanut sen että en enään käytettyjä osta kuin enintään liikkeistä jos törmään. valitettavasti näin on en vaan jaksa näitä huijareita. Sais kyllä jotenkin nuo saada kuriin ja todella harmillista että syytön saanut tuollaista kohtelua. Hyvä jos tuntee kaverinsa niin hyvin että aivan varma ettei ole tuo mainittu. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 17.08.2010 02:32:54 | |
---|
teroyk: Ilmoittaa paikaksi Enontekiö, koska harva lähtisi sieltä hakemaan tavaraa. Ei vain hoksannut ottaa huomioon, että jotkut ihan oikeasti asuvat Lapissa :) Tai sitä että jollekin ei matka ole este jos tavara ja hinta sopii.:) No itse en ole niitä mutta niitäkin varmasti on. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Quru 17.08.2010 08:44:12 | |
---|
JPQ: Ja aiheuttanut sen että en enään käytettyjä osta kuin enintään liikkeistä jos törmään. valitettavasti näin on en vaan jaksa näitä huijareita. Sais kyllä jotenkin nuo saada kuriin ja todella harmillista että syytön saanut tuollaista kohtelua. Hyvä jos tuntee kaverinsa niin hyvin että aivan varma ettei ole tuo mainittu. Postiennakko tarkastusmahdollisuudella. Tilille olen maksanut huuto.netissä tarpeeksi hyvän palautteen omaaville. En ole tullut huijatuksi ja kauppa kulkee edelleen. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
Exhausted 17.08.2010 09:20:14 (muokattu 17.08.2010 09:20:23) | |
---|
Kai kädestä käteen ostaminenkin on vielä turvallista? Mahdolliset matkakulut maksaa sitten vaikka vakuutuksena siitä, että ei tule huijatuksi? |
mugena 17.08.2010 14:56:29 | |
---|
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
Murgo 17.08.2010 17:15:26 | |
---|
Exhausted: Kai kädestä käteen ostaminenkin on vielä turvallista? Mahdolliset matkakulut maksaa sitten vaikka vakuutuksena siitä, että ei tule huijatuksi? Paras tapa minusta jos vain on järkevän matkan päässä. Myös myydessä minusta on paras että ostaja noutaa, helpointa itselle ja ostaja tietää varmasti mitä saa joten ei tule jälkikäteen mitään selvittelyjä jos vaikka on joku käytön jälki jota ei ole muistanut ilmoituksessa mainita (minulle nämä ovat käyttötavaroita joten rujotkaan kolhut ja paikkaukset eivät minua yleensä haittaa niin kauan kuin ovat puhtaasti kosmeettisia, jollekulle taas saattaa yksikin naarmu/klommo tehdä tuotteesta "arvottoman") tai tavara ei ollutkaan sellainen kuin ostaja luuli tms. Silloin on myös selvää että laite on ollut ehjä minulta lähtiessään (kun ostaja on sen saanut itse tarkastaa ja testata) joten ei tarvitse riidellä siitä onko sen rikkonut minä, posti/matkahuolto vai ostaja mikäli sattuisi jostain syystä tulemaankin rikkinäisenä perille. Olen kyllä pienehköjen summien kohdalla (alle parisataa) maksanut tilille mikäli myyjä on ollut luotettavan oloinen (paljon positiivista palautetta, esiintyy reilusti omalla nimellään, tarjoaa noutomahdollisuutta jne.) enkä vielä ole tullut huijatuksi. Myyjän viestintäkäytös myös kertoo paljon, useimmiten nämä kymppien huijauksia harrastavat pikkunilkit eivät ole niitä pakin terävimpiä työkaluja mikä näkyy myös ulosannissa. Tosin tämäkään ei yksin anna varmuutta, onhan mahdollista että joku huijari osaa kaikesta huolimatta kirjoittaa hyvinkin korrektia tekstiä. Toisaalta taas täälläkin näkyy välillä ilmeisen fiksuja ja asiantuntevia kirjoittajia joiden kirjallinen ulosanti on hyvinkin kömpelöä, johtuneeko sitten jostain lukihäiriöistä tai siitä ettei suomi mahdollisesti ole äidinkieli. Yhdessä muiden varoitusmerkkien kanssa kuitenkin käyttökelpoinen. Mutta jos useampia "varoituslippuja nousee", esimerkiksi teksti on kömpelöä, ainoana maksutapana annetaan tilisiirto, hinta on epäilyttävän matala tai pelkästään "tarjoa", kuvia ei ole tai ovat epäilyttäviä, havaitsen pyrkimystä välttää kirjallisten todisteiden syntymistä kaupankäynnistä (esim. kieltäytyminen viestinnästä sähköpostilla/pikaviesteillä/tekstiviesteillä) jne. niin jätän väliin. Jos on vaikkapa yksi "varoitusmerkki" ja muuten vaikuttaa asialliselta niin saatan ottaa yhteyttä mutta pyrin toimimaan varman päälle, eli mieluiten nouto, ehkä pienehkön summan tapauksessa postiennakko mutta ei missään tapauksessa ennakkomaksua tilille. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Quru 17.08.2010 22:08:10 | |
---|
Tajusin, että olen ostanut muuten ainakin läppärin metodilla "maksa postiennakkomaksut etukäteen tilille, varmuuden vuoksi" ja kamerajalustan niin, että maksoin vielä kahdesti kun posti oli kussut toimituksen. Varsinkin tuossa jälkimmäisessä oli kyllä paha paikka tulla kusetetuksi, tosin myyjän huuto.net-palaute oli todella vakuuttavaa (satoja kauppoja, 99% postiivista). Läppärin ostin netistä foorumilta, en googlannut myyjän nimeä tai mitään, nyt tajusin että olisikin voinut käydä hassusti. Onneksi kaikki on tullut aina perille. Aionpa olla tästä lähin huomattavasti varovaisempi. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
Nocwinds 27.08.2010 06:34:08 | |
---|
Varoitanpa mnettiläisiä uudesta huijarista, joka jostain syystä näyttää muilta osto- ja myyntifoorumeilta tännekin eksyneen. 25.8.2010 laitoin torille ostoilmoituksen Englin Z11:stä ja torstaina sainkin tekstarin jossa kyseistä laitetta mulle tarjottiin, ilman yhteystietoja tai muuta vastaavaa. No välittömästi numerohausta kyselemään numeron omistajaa ja yllättäen tietoja ei löytynyt. Tarjosin kuitenkin laitteesta asiallisen hinnan ja sain takaisin viestin jossa tarjous hyväksyttiin ja tarjouduttiin jopa postikulut maksamaan, laitteen sijaintia tosin ei suostuttu paljastamaan. Tässä vaiheessa epäilykset olivat jo korkealla myyjän suhteen, mutta laitoinpa vielä viestin takaisin yhteystietoineni ja pyysin lähettämään laitteen Matkahuollon kautta bussiennakolla jonka jälkeen tuli hymyt suupieliin nostattava viesti: "En laita ennakolla kun menee yli vko et rahat tulee. Maksu op tai nordea.". Kysyin sitten toki kohteliaasti tilinumeron ja sain kuin sainkin sen ja nimenkin. Ja kappas, nimen ja tilinumeron googlettamalla löytyikin intternetistä huijausvaroituksia. Eli arvoisat mnetin kanssaveljet ja siskot, välttäkää ihmeessä asiointia seuraavan hepun kanssa: Tarmo Sinisalo Nordea: 159035-518764 puh. ainakin eilen: 040-4406848 Puhelinnumero vaihtunee luultavasti samaan tahtiin kuin sukat. Tutkintapyynnön tekeminen lienee paikallaan. Itse olen mnetin torin kautta tehnyt vähintään puolensataa onnistunutta kauppaa ilman huijausyrityksiä, mutta kerta se on ensimmäinenkin. JLNokturnal |
Herra Melankolia 01.09.2010 20:29:32 | |
---|
puh. ainakin eilen: 040-4406848
Eetu tekstaili tänään ja halvalla olisi lähtenyt ampeg:n 4x10 plus case. Turusta tällä kertaa. Ilmoitin että voin hakea kaapin turusta ja samalla kysyin myyjän nimeä ja osoitetta, eipä tekstareita ole enää kuulunut.
|
zEyes 02.09.2010 23:26:59 (muokattu 02.09.2010 23:27:27) | |
---|
Mä menetin 320e eetulle kesällä. Mut joo, Tampereen poliisisetä soitti mulle tänään ja kerto että ne oli eilen hakenut eetun talteen. Mahtavaa! Ja myös poliisi tiesi kertoa, että eetu ei ihan heti pääse pois! :D |
ReBeat 02.09.2010 23:57:52 | |
---|
Noniin. Eiköhän nosteta pienet maljat tänään tai nautita kakkukahvit ihan ilosta. |
Exhausted 03.09.2010 08:22:35 (muokattu 03.09.2010 08:22:41) | |
---|
zEyes: Mut joo, Tampereen poliisisetä soitti mulle tänään ja kerto että ne oli eilen hakenut eetun talteen. Mahtavaa! Ja myös poliisi tiesi kertoa, että eetu ei ihan heti pääse pois! :D Plussaa tästä! Skoolaan kahvimukilla |
hevi-ipa 03.09.2010 12:04:16 | |
---|
HELLYEAH!!! Yksi aasi vähemmän toivottavasti tulee lehtiin juttua asiasta! joten eikun tänään alkoon ja juhliten myös tuotakin asiaa! HELLYEAH!!! |
Guitar_ Freak 03.09.2010 16:43:02 (muokattu 03.09.2010 16:45:24) | |
---|
Eli arvoisat mnetin kanssaveljet ja siskot, välttäkää ihmeessä asiointia seuraavan hepun kanssa: Tarmo Sinisalo Nordea: 159035-518764 puh. ainakin eilen: 040-4406848 Puhelinnumero vaihtunee luultavasti samaan tahtiin kuin sukat. Tutkintapyynnön tekeminen lienee paikallaan. Itse olen mnetin torin kautta tehnyt vähintään puolensataa onnistunutta kauppaa ilman huijausyrityksiä, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Tätä kannattaa oikeesti varoa, pääsi nimittäin kusettamaan muakin oikein urakalla... lisäksi vielä onnistu siinä! Eri tilinumero kun yllä, mutta ilmeisesti kyseessä sama henkilö... Tarmo/Sami Sinisalo OP: 526504-20005653 Puh: 040-4406848 Matkahuollon seurantanumeroa olen yrittäny nyhtää jo kolmatta päivää, mutta ei edelleenkään irtoo eikä mitään pakettiakaan ole kuulunu. Mitä nyt olen juttuja lukenu niin tuskin turun suunnalta mitään ole koskaan tulossakaan! The truth is the truth... that's all you can do is live with it! -DT |