Aihe: Terrarec ews88 d + ada8000
1
J1I
22.07.2005 18:43:28 (muokattu 22.07.2005 18:44:04)

Kertokaas nyt joku, että miten hitossa tämän yhdistelmän saa toimimaan?! Laitteet tuli tossa tiistaina, ja kaikki yöt ja päivät olen tapellut niitten kanssa, mutta en ole saanu toimimaan.

Rätinää sain aikaan, kun laitoin adan takaa namiskan kohtaan Master. Musiikkia olen saanut kuunneltua winampin kautta, joten kortti ilmeisesti toimii. Vaikkakin luulisin, että nyt on käyttäjässä vikaa.

Entäs toiminta cubasen kanssa?

Vastatkaa mahdollisimman tarkaan jos viitsitte, kun olen niin saakelin rokkari etten tajua mitään.

Kiitoksia

E: Terratec siis... :)
kivi
22.07.2005 18:54:50
Entäs toiminta cubasen kanssa?

Vastatkaa mahdollisimman tarkaan jos viitsitte, kun olen niin saakelin rokkari etten tajua mitään

Optinen kaapeli kortin ykköslähdöstä ADAn tuloon, ja toinen optinen kaapeli ADAn lähdöstä korin ykkösinputtiin.

Näytteenottotaajuus molemmista samaksi.

Jos on mahdollisuus käyttää Word Clockia, niin sille koaksiaali. ADA kuntelemaan.

Cubasesta VST connections (tai jotain), se missä on outputs ja inputs, sieltä määrittelet ADAT 1-8 päälle.

Pitäis toimia?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
J1I
23.07.2005 04:28:52

Ei välttämättä vieläkään, onkos jotain muita ideoita?
Groove Man
24.07.2005 19:17:47
Pomppiiko Terratecin Control Panelin digimikseri-inputit, kun syötät ADA:an tavaraa?
Jos ei, kokeile ADAa slaveksi (slave, adat in) ja terrateciä masteriksi (master clock: Internal). Lisäksi kortin asetuksiin sekä Digital Input että Outputiksi ADAT.
Kun kortin mikserisoftassa alkaa input palkit heilahdella voit siirtyä ihmettelemään kortin ja cubasen välistä synergiaa.
J1I
25.07.2005 00:22:40

Joo kiitoksia juuri näin nyt toimii, sain sen toimimaan jo ennen, mutta juurikin näin se tapahtui. Älysin myös cubasen toiminnan vähän aikaa sitten, joten kaikki ok tällä rintamalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)