Firewalk 30.09.2004 15:05:58 | |
---|
|
KJM 01.10.2004 09:09:18 | |
---|
mä just sain nuo ja hyvältä ne mun korvassa kuulostaa.. en vaan oo mitään parempia päässy koskaa kuuntelemaan, että en sit tiiä miltä esim. tannoy revealit kuulostaa noitten rinnalla (niitten kopiothan nuo ovat). mutta voin ottaa noista pari kuvaa tänään ja laittaa tänne (jos haluut). paskanvitut! |
Firewalk 01.10.2004 11:38:15 | |
---|
No joo... tuskinpa mä niillä kuvilla mitään teen, saundihan niissä kiinnostaa. ;) Voikohan noita missään päin suomea vertailla muiden merkkien kanssa? Ehkä Thomannin maahantuojalla? |
KJM 01.10.2004 12:31:53 | |
---|
mä en ainakaan tiedä ainuttakaan liikettä, joka noita edustais :/ paskanvitut! |
HeavyMachinery 06.10.2004 22:44:46 | |
---|
Mulla on tollaset ja no joo! Ne soi lujaa ja ihan hyvin alapäätä on vitusti liikaa (ittelä on eq välissä) kyllä niillä nauhoittelee ja hinta laatu suhde on ok mutta ne hämää tosi paljon miksatessa esim. basson toisto käyrä puuroontuu jotenkin perseelleen. vaihdan ne heti 1031 kun on vara. Huuto ei auta-Voimaa pitää olla ! |
hape 07.10.2004 12:21:15 | |
---|
Noihan on käsittääkseni Thomannin omaa kamaa, joten niitä ei taida mistään muualta uutena saada. |
Skythea 26.11.2004 23:39:24 | |
---|
mä just sain nuo ja hyvältä ne mun korvassa kuulostaa.. en vaan oo mitään parempia päässy koskaa kuuntelemaan, että en sit tiiä miltä esim. tannoy revealit kuulostaa noitten rinnalla (niitten kopiothan nuo ovat). mutta voin ottaa noista pari kuvaa tänään ja laittaa tänne (jos haluut). Terve. Laitahan kuvia, varsinkin sisuskaluista. Koitin sulle mailatakin, tiedä sitten onko tullut perille... |
SaBer 27.11.2004 11:23:33 | |
---|
Noihan on käsittääkseni Thomannin omaa kamaa, joten niitä ei taida mistään muualta uutena saada. "Made in china for musikhaus Thomann, Germany" Todennäköisesti löytyy jokin muu merkki, joka myy ihan samaa tuotetta eri nimellä... "En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies |