Tympee Huttunen 07.08.2018 14:51:22 | |
---|
Zoomilta on tullut taannoin pari mielenkiintoista vehjettä: https://www.zoom.co.jp/products/pro … /live-sound-recording/livetrak-l-20 https://zoom-na.com/products/produc … -sound-recording/zoom-livetrak-l-12 On kenelläkään kokemuksia näistä? Topiciin yleistä keskustelua laitteista mieluusti muutenkin. Minulla on uskollinen Zoom R16 alkanut osoittaa hiipumisen merkkejä, outoja ongelmia äänittämisen suhteen ja tekisi mieli ostaa tietynlainen upgrade tuohon muutenkin. Zoom R24 olisi toki olemassa, mutta LiveTrakissa kiinnostaisi muutenkin suurempi nuppien määrä, useampi output kuulokkeille jne. Markkinamiehet myös väittävät etuasteiden olevan parempia. Toihan olisi ihan eri luokan mikseri sinällään, itse en keikkakäyttöön tarvitsisi moista ollenkaan, vaan ihan äänityksiin. Hintapolitiikan suhteen L-20 maksaa kuitenkin jo 999€ ja harkinnassa sen suhteen on, onko se hinnan väärti suhteessa R16. L-12 jää auttamatta äänityskäytössä raitamäärien suhteen liian pieneksi. |
AlbertoMalich 06.12.2018 00:31:15 | |
---|
Hiljaista näyttää olevan... Onko näillä käyttäjiä? Itseäni kiinnostaisi tuo L-12 kellarin musacorneriin. (rummut, kitara, basso, laulu ja keyboard) Onko parempia ehdotuksia about samassa hintaluokassa? |
Tympee Huttunen 06.12.2018 00:33:56 | |
---|
AlbertoMalich: Hiljaista näyttää olevan... Onko näillä käyttäjiä? Itseäni kiinnostaisi tuo L-12 kellarin musacorneriin. (rummut, kitara, basso, laulu ja keyboard) Onko parempia ehdotuksia about samassa hintaluokassa? Ostin lopulta Tascamin DP-24SD:n itsekin :) |
AlbertoMalich 06.12.2018 00:36:20 | |
---|
Oletko Tascamiin tyytyväinen? Millaiseen käyttöön tuli? Itselläni harrastajan treenailuun ja korkeintaan demoiluun. Tietokoneeton workflow jälkieditointimahdollisuudella olisi jees. |
Tympee Huttunen 06.12.2018 00:39:39 | |
---|
AlbertoMalich: Oletko Tascamiin tyytyväinen? Millaiseen käyttöön tuli? Itselläni harrastajan treenailuun ja korkeintaan demoiluun. Tietokoneeton workflow jälkieditointimahdollisuudella olisi jees. On valitettavasti niin tuore ostos, etten ole kunnolla ehtinyt edes testaamaan. Zoom R16 verrattuna toi on enemmän oikea mikseri kokoluokaltaan ja potikoiltaan jne. Ja mielestäni selvä parannus tuossa hintaluokassa. |
Kalkulaattori 20.08.2024 20:23:47 | |
---|
Tosi vanha aloitus, en viitsinyt avata uutta. Toivottavasti joku vastailee. Ensimmäinen kysymys, että pystyykö tolla "host" modella yhdistämään kaksi laitetta, tai minun tapauksessa Liverak l-20r ja liverak l-20 versiot?. Toiseksi, voiko yhdellä iPadillä ohjailemaan kahta laitetta? Kiitos etukäteen vastauksista! |
Kalkulaattori 20.08.2024 20:25:45 | |
---|
Kalkulaattori: Tosi vanha aloitus, en viitsinyt avata uutta. Toivottavasti joku vastailee. Ensimmäinen kysymys, että pystyykö tolla "host" modella yhdistämään kaksi laitetta, tai minun tapauksessa Liverak l-20r ja liverak l-20 versiot?. Toiseksi, voiko yhdellä iPadillä ohjailemaan kahta laitetta? Kiitos etukäteen vastauksista! Jatko kysymyksenä, jos kaksi laitetta yhdistää, niin miten se tapahtuu? Ja tallentaako se molempien laitteiden omille äänikorteille vai vain toisen? |
PIM 21.08.2024 09:24:53 | |
---|
Kalkulaattori: Tosi vanha aloitus, en viitsinyt avata uutta. Toivottavasti joku vastailee. Ensimmäinen kysymys, että pystyykö tolla "host" modella yhdistämään kaksi laitetta, tai minun tapauksessa Liverak l-20r ja liverak l-20 versiot?. Toiseksi, voiko yhdellä iPadillä ohjailemaan kahta laitetta? Kiitos etukäteen vastauksista! Ei taida pystyä. Host liittimeen saa kiinni USB muistitikun, jolloin pystyy siirtelemään tiedostoja koneelta tikulle tai toisin päin. Näin ainakin manuaali (ootko muuten lukenut? ) tietää kertoa. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |