Aihe: ADAT-nauhuria lainaan / vuokralle, mutta mistä?!
1
minorthreat
11.12.2007 13:26:25

Morjens, jengi!

Osaisiko joku neuvoa mihin suuntaan kannattaisi kääntyä, jos haluaisin ADAT-nauhurin tai jopa parikin vuokralle tai jopa lainaksi pariksi päiväksi. Minulla pyörii nurkissa nauhakaupalla vanhoja proggiksia, jotka on tehty joskus 90-luvun synkkinä vuosina ko. formaatille ja mielelläni siirtäisin matskun kovalevylle, vielä kun toimiva ADAT-nauhuri ei ole totaalinen obskuuri keräilyharvinaisuus.

Vaikutan Helsingin suunnalla, joten vinkit tästä maantieteellisestä alueesta ovat kaikkein tervetulleimpia. Ihan niin innostunut en tästä proggiksesta ole, että maksaisin mitään hirveän suuria summia tästä ilosta, mutta jos joku esimerkiksi tietää jossain studion räkissä moisia joutilaana makaavan, niin sopii vinkata.

Kiitoksia todella paljon avusta jo etukäteen!

Tommi
Mikael
11.12.2007 13:37:45

kysy nimimerkki kivi:ltä.
Inhimillisyys on hyve.
kivi
11.12.2007 13:54:19
kysy nimimerkki kivi:ltä.

Tosiaan, ADAT blackface löytyy, toimii, käy ja kukkuu. Tosin on just nyt sessioissa.

Itse asiassa ostaisin mielelläni hyvin halvalla pari lisääkin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
minorthreat
11.12.2007 14:23:36

Tosin on just nyt sessioissa.

Ohhoh! Kukas masokisti moiseen puuhaan on ryhtynyt? Ei siinä mitään, on niitä nihkeämpiäkin nauhoitusformaatteja, mutta harvassa ovat!

Jos en muualta saa, niin palailen asiaan tuonnempana, josko olisi jo vapautunut sessioista siinä vaiheessa.
kivi
11.12.2007 14:35:49
Ohhoh! Kukas masokisti moiseen puuhaan on ryhtynyt? Ei siinä mitään, on niitä nihkeämpiäkin nauhoitusformaatteja, mutta harvassa ovat!

Jos en muualta saa, niin palailen asiaan tuonnempana, josko olisi jo vapautunut sessioista siinä vaiheessa.

Mä itse :-D

Ajattelin verestää muistoja, ja ihan mainiostihan tuo Mustanaama toimii, nauhan formatointi vaan on h-i-d-a-s-t-a hommaa. Soundi sen sijaan on just se, mitä tässä proggiksessa tarvitsin.

Joo, ja eiköhän noi sessiot oo siirretty koneelle viimeistään ens viikonlopun aikana, eli sitten sopii kysellä.

kivi
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Mikael
11.12.2007 16:16:32

nauhan formatointi vaan on h-i-d-a-s-t-a hommaa

Se oli siis se formatointi...?
Inhimillisyys on hyve.
Kallekorvola
11.12.2007 21:56:15
uudenmaan kiertuetekniikan varastolla on kans yks. saattaa olla toimivakin. soittoa sinne.
kivi
12.12.2007 14:28:39
Se oli siis se formatointi...?

Joo, ilmeisesti. Ja se, että nauhan alussa on erikseen 1) ensin headeri, 2) sitten data-alue ja 3) vasta _sitten_ alkaa näppäimet toimia.

Aika paljon ehtii unohtaa muutamassa ajassa, kun ei adattia käytä.
:-D
(Handsome Dick Manitoba)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)