Stiffi 29.11.2006 09:48:37 | |
---|
Terve Mulla on nyt käynyt niin että tuossa mun äänikortissa ei näköjään toinen kuulokelähdöistä enää toimi.. Ongelmana on että vasen puoli kuuluu koko ajan huolimatta siitä että volumenupikka on nollassa, kun käännän volumen melkein täysille ovat vasen ja oikea kanava balanssissa. Huomasin tämän ongelman jo ostettaessa, tosin silloin tuo epätasabalanssi tms kuului vain kun volume oli juuri ja juuri auki hiukan enkä kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota koska ajattelin sen olevan tavallista näillä "halvemmilla" äänikorteilla ja olin muutenkin innoissani päästessäni eroon edellisestä äänikortiksi kutsutusta murheenkryynistä. Nyt vasemman kanavan volumeen tuo nupikka ei tunnu mitenkään vaikuttavan. Sen verran hoksasin että nupikkaa tarpeeksi heiluteltuani onnistuin saamaan vasemman kanavan toimimaan kunnes päästin irti nupikasta, eli jokin kosketushäiriö tms tuossa nupikassa kai ollut alusta asti ja nyt se on jostain syystä pahentunut.. Osaako kukaan sanoa mikäköhän tuon olis voinu aiheuttaa ja miten tuollaisia ongelmia ehkäisisin tulevaisuudessa? Kotikonstein ei tuolle varmaankaan mitään voi tehdä.. Toinen kuulokelähtö toimii onneksi ongelmitta, mutta haluaisin silti koko kortin olevan kunnossa. Ja sitten pieni kysymys takuujutuista: Kyseisen kortin 12kk takuu on pari viikkoa sitten mennyt umpeen, saisinkohan tapeltua tälle laitteelle huollon vielä? Eikö se laki mene jotenkin niin että nämä jutut ei ole ihan päivämäärän viilausta varsinkaan kun on kyse tällaisesta tuotteesta jonka ymmärtääkseni pitäisi jonkin aikaa kestääkin. Kiitos etukäteen, kuka jaksaakin näistä valistaa. |
varakeef 29.11.2006 10:07:32 | |
---|
Olethan tarkistanut interfacen kontrollipanelista, ettet ole sössinyt siellä olevaa panoroitisäätöä vinoon? (Siellä on niitä sitten useampia, kullokkeille, äänittäville ja toistettaville kanaville. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Stiffi 29.11.2006 10:58:00 | |
---|
Olethan tarkistanut interfacen kontrollipanelista, ettet ole sössinyt siellä olevaa panoroitisäätöä vinoon? (Siellä on niitä sitten useampia, kullokkeille, äänittäville ja toistettaville kanaville. Olen tarkistanut. Ensimmäinen asia oli juuri panoroinnin tarkistaminen. Toinen kuulokelähtö toimii että kuulokkeita pystyn käyttämään. Harmittaa silti ku yleensä kahdet kuulokkeet valmiiksi plugattuna, enkä myöskään tykkää tietää ettei kaikki ole vuoden vanhassa laitteessa kunnossa. Olisi silti kiva tietää mitä tuollaiselle häiriölle tekisi/miten sen ehkäisisi ettei nupikat ala tuollalailla temppuilemaan. Tuo takuujuttu olisi kiva tietää myöskin, jo muidenki tässä pöydällä olevien vempeleiden vuoksi.. |
varakeef 29.11.2006 11:01:25 | |
---|
Tuo takuujuttu olisi kiva tietää myöskin, jo muidenki tässä pöydällä olevien vempeleiden vuoksi.. Vaadit reippaasti mutta ystävällisesti vehkeen korjaamista. Todennäköisesti korjaamiseen suostutaan muitta mukinoita. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Stiffi 29.11.2006 11:04:35 | |
---|
Vaadit reippaasti mutta ystävällisesti vehkeen korjaamista. Todennäköisesti korjaamiseen suostutaan muitta mukinoita. Kiitos, seuraavaksi puhelin kauniiseen käteen... |