cosmob83 12.09.2006 19:31:47 | |
---|
Tämmöinen kysymys: Haluasin korvata nauhoitetun bd:n samplellä. Logicissa itsessään on tämmöinen toiminta jolla se voi tunnistaa audioääntä ja tehdä siitä miditiedoston, mutta se ei ole kovinkaan tarkka. Olisiko jotain muuta tapaa tehdä tämä homma? Kiitokset jo etukäteen. Tämä nyt ei varsinaisesti tänne kuuluu, mutta tuntuu että täällä pyörii enemmän porukkaa. www.theshafts.com |
Azoon 12.09.2006 19:37:43 | |
---|
Suosittelen Drumagog-ohjelmaa. Toimii mainiosti Logicin kanssa. Lataa demo netistä jo kokeile. |
dewil 12.09.2006 19:47:49 | |
---|
Audio to Score toiminnolla ja esx24:lla toi on todella iisiä. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
cosmob83 12.09.2006 19:47:58 | |
---|
Suosittelen Drumagog-ohjelmaa. Toimii mainiosti Logicin kanssa. Lataa demo netistä jo kokeile. Itsekkin mietin samaa. Lähinnä kyse on nyt siitä että vaikka tuota demoasin niin en ole tällähetkellä kiinnostunut investoimaan uusin softiin. Kivahan sitä on paripäivää tyypätä. Lähinnä ajattelin että joskos logicista olisi itsestään löytynyt tämmöinen toiminto. www.theshafts.com |
cosmob83 12.09.2006 19:49:14 | |
---|
Audio to Score toiminnolla ja esx24:lla toi on todella iisiä. Osaisitko neuvoa vähän tarkemmin? Itse nimittäin tein noin ja sillä seurauksella että se poimi basaariin vuotaneet soundit kanssa ja sitten jokikisen ääni piti yksitellen korjata. Tosin paljon mahdollista että teen jotakin väärin. :) Joten jos jaksaisit neuvoa tarkkemmin miten itse esim teet (millä asetuksilla) niin olisin kovin otettu. www.theshafts.com |
M.i.k.key 12.09.2006 19:50:03 | |
---|
Kyllä se mun mielestä on ihan hyvin toiminut. Harvoin itse käyttänyt mutta raita kantsii ensin ajaa suht tiukan gaten läpi ettei muut iskut kuulu Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti |
flimtrick 12.09.2006 19:59:17 | |
---|
Osaisitko neuvoa vähän tarkemmin? Itse nimittäin tein noin ja sillä seurauksella että se poimi basaariin vuotaneet soundit kanssa ja sitten jokikisen ääni piti yksitellen korjata. Tosin paljon mahdollista että teen jotakin väärin. :) Joten jos jaksaisit neuvoa tarkkemmin miten itse esim teet (millä asetuksilla) niin olisin kovin otettu. Joo jos et geitannu basaria ni ei toimi. Geitin läpi ja sit nuotti kannattaa valita vaikka C1 tai jotain. Kyllä mä oon silti aina vähä joutu fixailee ku tolla tekee mut muuten ihan hyvin toimii.... |
cosmob83 12.09.2006 20:00:55 | |
---|
Joo jos et geitannu basaria ni ei toimi. Geitin läpi ja sit nuotti kannattaa valita vaikka C1 tai jotain. Kyllä mä oon silti aina vähä joutu fixailee ku tolla tekee mut muuten ihan hyvin toimii.... Ok kiitoksia. Kokeillaan välittömästi kun töistä kotiin pääsen. www.theshafts.com |