loosah 24.07.2006 00:07:44 | |
---|
Minkäslaisia analysaattoreita sitä nykyään löytyy pajoista hardwarena? Olen kyllästynyt jotenkin tuohon plugari PAZ:iin. Olis kiva, että dB-mittarin lisäksi olisi pöydällä myös joku taajuusanalysaattori, josta vois vähän seurata asioiden kulkua ja korvien puutumisastetta. GIGO |
Timo JM 24.07.2006 00:22:36 (muokattu 24.07.2006 10:15:02) | |
---|
Hmm, mä taidan olla aika kummajainen kun en käytä mitään analysaattoreita vaan luotan ainoastaan korviini. Aikanaan tuli kyllä tiirailtua mutta lopetin ja myin laitteen kun en kokenut siitä olevan mitään hyötyä. Ehkä sitten jos tekisin näitä leipäni eteen... (Sori, tää ei paljon auttanut.) EDIT: Mullakin oli se Behringer. ...siis mun mielestä. |
anapena 24.07.2006 00:26:54 | |
---|
Klarkteknikkiä ja DK Audiota on näkynyt. Olisko vielä RTWlläkin oma mallinsa? |
loosah 24.07.2006 00:48:55 | |
---|
Klarkteknikkiä ja DK Audiota on näkynyt. Olisko vielä RTWlläkin oma mallinsa? RTW:n piikkimittari löytyy kyllä kummastakin tarkkaamosta , mutta meni vähän luotto RTW:hen, kun toinen rupesi pukkaamaan kuukauden käytön jälkeen kaikenlaista häiriötä ja lopetti luotettavan toimintansa. Ei oikein hinta ja luotettavuus täsmää ilmeisesti... Ei löytyny klarkin tai DK:n sivuilta ainakaan suoraan mitään järkeviä laitteita?!? Tai sitten olen vaan huono etsimään... GIGO |
milcoin 24.07.2006 01:00:47 (muokattu 24.07.2006 01:04:23) | |
---|
Voi tulla paskaa niskaan mutta se Behkun eq-rta varmaan käy pienimuotoiseen vilkuiluun. Jotkut käyttää kans erillistä PC:tä joka boottaa suoran johonkin mittariin. Klarkilla on se legenda missä on ledit. Sitä tuossa varmaan tarkoitettiin. Mallinumeroa en muista mutta ainakin finkkarilla on jossain tarkkaamossa sellanen. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
loosah 24.07.2006 01:11:47 | |
---|
Voi tulla paskaa niskaan mutta se Behkun eq-rta varmaan käy pienimuotoiseen vilkuiluun. Jotkut käyttää kans erillistä PC:tä joka boottaa suoran johonkin mittariin. Klarkilla on se legenda missä on ledit. Sitä tuossa varmaan tarkoitettiin. Mallinumeroa en muista mutta ainakin finkkarilla on jossain tarkkaamossa sellanen. Siellä Jussilan yksikössähän on myös joku tollanen ledeillä toimiva (olisko klarkki?). Aika usein näyttää juu olevan pajojen pöydällä tuo peerinkerin rta. Ehkä se riittäis ihan just tollaseen perusvarmisteluun?!? PC johonkin mittariin kuulostaa kuitenkin jo vähän turhalta kikkailulta. GIGO |