Ilmakohtalo 11.12.2002 20:29:33 | |
---|
elikkä kotistudio (= kitara/basso -> pod -> tietokone (->musasoftia)) käyttöön jotkut hyvät luurit.. soittelen kitaraa kotona lähes aina tietokoneen kautta luurit päässä, mut nyt meni luurit rikki.. tarttis jotkut hinta/laatu suhteeltaan hyvät luurit, jotka toistaa kaikki äänialueet oikein.. oli tossa kaverilta lainassa luurit, jotka toisti aivan jumalattomasti bassoa.. sit kun tweakkailee podin kitarasoundeja ne luurit päässä, niissä ei olekkaan tarpeeks alapäätä, kun menee treenikämpälle soittelemaan.. teen itse myös musiikkia, eli hyvälaatuiset luurit on tarpeen.. luureja löytyy varmaan kalliitakin, mutta ei niiden ihan pro-luokkaa tarvii olla, vaan hintaluokaltaan ehkä jotain 50-100e ? |
End Of Flowers 11.12.2002 22:14:53 | |
---|
luureja löytyy varmaan kalliitakin, mutta ei niiden ihan pro-luokkaa tarvii olla, vaan hintaluokaltaan ehkä jotain 50-100e ? Ootkos jo tsekannut paljon Akg K-240 maksaa? hywä ja halapa. Jos kirjastosi säilyttää hifi-lehtiä niin niitä selailemalla löytyy kanssa hyvin. |
Ilmakohtalo 11.12.2002 22:17:44 | |
---|
Ootkos jo tsekannut paljon Akg K-240 maksaa? hywä ja halapa. Jos kirjastosi säilyttää hifi-lehtiä niin niitä selailemalla löytyy kanssa hyvin. katoin paljon maksaa thomannilla; 99e eli onko toi halpa hinta (hyvistä) luureista ?
|
End Of Flowers 11.12.2002 22:19:47 | |
---|
katoin paljon maksaa thomannilla; 99e eli onko toi halpa hinta (hyvistä) luureista ? Toi on todella halpa hinta. En osaa ainakaan itse suositella tuota halvempia (hyviä) luureja.
|
Soppe 11.12.2002 22:24:01 | |
---|
Käveleminen paikalliseen ääniliikkeeseen voi auttaa myös asiaa, kun omaa korvaa ei korvaa kuitenkaan mikään. Keskimääräisessä hifi-liikkeessä luulisi olevan riittävästi luureja, joista sitten etsiä omansa. |
Fortune 11.12.2002 22:33:09 | |
---|
Helsingin Musiikissa AKG K240M -kuulokkeet maksavat 89e. |
Kuoveli 12.12.2002 08:52:59 | |
---|
elikkä kotistudio (= kitara/basso -> pod -> tietokone (->musasoftia)) käyttöön jotkut hyvät luurit.. soittelen kitaraa kotona lähes aina tietokoneen kautta luurit päässä, mut nyt meni luurit rikki.. tarttis jotkut hinta/laatu suhteeltaan hyvät luurit, jotka toistaa kaikki äänialueet oikein.. oli tossa kaverilta lainassa luurit, jotka toisti aivan jumalattomasti bassoa.. sit kun tweakkailee podin kitarasoundeja ne luurit päässä, niissä ei olekkaan tarpeeks alapäätä, kun menee treenikämpälle soittelemaan.. teen itse myös musiikkia, eli hyvälaatuiset luurit on tarpeen.. luureja löytyy varmaan kalliitakin, mutta ei niiden ihan pro-luokkaa tarvii olla, vaan hintaluokaltaan ehkä jotain 50-100e ? Ostin juuri Thomannilta t.bone HD-880 studiomonitorikuulokkeet. maksoivat vain 33 euroa ja tuntuvat olevan kuitenkin todella hyvät kuulokkeet tässä hintaluokassa. Näiden kuulokkeiden hintaa laskee ainakin merkki. AKG on tietystikkin korkeammin arvostettu. Itse miksaan kuuri näillä luureilla, kun en pysty kerrostalossa kaiuttimilla jumputtamaan.. =) |
Aman 12.12.2002 16:29:01 | |
---|
Minä taasen ostin 40 euron AKG66:set, vai oliko ne 44:set, no kuitenkin ne jotka EIVÄT ole täysin suljetut. On muuten ainakin minun mielestä erit. hyvät! |
Ukko 12.12.2002 18:14:07 | |
---|
Ootkos jo tsekannut paljon Akg K-240 maksaa? hywä ja halapa. Jos kirjastosi säilyttää hifi-lehtiä niin niitä selailemalla löytyy kanssa hyvin. Ja mieluummin AKG-240DF kuulokkeet. Niiden bassotoisto ei ole niin iso kuin "pikkuveljessään" eli ne antaa miksatessa realistisemman kuvan.
|
samueld 17.12.2002 12:06:04 | |
---|
Lisäänpä korteni tähänkin threadiin. Itsellä kun on vähän sama ongelma. Tarkoituksena siis olisi hankkia kuulokkeet, jotka voisi plugata Vamppiin, Voxiin tai sterkkoihin. Näin ollen siis kuunnella joko Johnny Cashin suoltamaa musiikkia tai itse tiluttamaansa "musiikkia". Aattelin, että 50 eemeliä olisi sellainen yläraja, ei ihan ehdoton, mutta melkein, näiden kuulokkeiden hinnalle, kun en mikää hifisti ole. Tuolla jo suositeltiinkin näitä edullisia AKG:n luureja, mutta onko muita ehdotuksia. Entä onko langattomissa olemassa mitään järkeviä vaihtareita? |