Aihe: Ongelma Behringerin mikserina kanssa 1 | |
---|---|
![]() 01.02.2003 22:36:58 (muokattu 01.02.2003 22:39:10) | |
Juuri hankin Behringerin UB1204-PRO mikserin. Onko normaalia, että kun virrat laittaa päälle niin power-ledi vain vilkahtaa ja sitten sammuu? Jos mikserin ollessa päällä phantom powerin laittaa päälle niin siihenkin ledivalo syttyy vähäksi aikaa ja sammuu sitten. Mikään ledi ei pala ja ääni ei tietenkään kulje mikserin kautta. Virtaliitäntä pitäisi olla ihan kunnossa. Yritin myös vähän liikutella johtoa, mutta eipä tuntunut auttavan. Liekö rikkinäisen tuotteen myyneet minulle? | |
![]() 02.02.2003 04:48:26 | |
Juuri hankin Behringerin UB1204-PRO mikserin. Onko normaalia, että kun virrat laittaa päälle niin power-ledi vain vilkahtaa ja sitten sammuu? Jos mikserin ollessa päällä phantom powerin laittaa päälle niin siihenkin ledivalo syttyy vähäksi aikaa ja sammuu sitten. Mikään ledi ei pala ja ääni ei tietenkään kulje mikserin kautta. Virtaliitäntä pitäisi olla ihan kunnossa. Yritin myös vähän liikutella johtoa, mutta eipä tuntunut auttavan. Liekö rikkinäisen tuotteen myyneet minulle? Empä tunne juuri ko laitetta mutta pahasti vaikuttaisi olevan vika laitteessa tuon perusteella, onko siinä virtakytkintä? Onko mikseriin kytkettynä mitään, joka saattaisi aiheuttaa oikosulun? Kokeile vielä ainakin eri pistorasiasta, sillä toisinaan saattaa niissä sisuskalut olla väljiä ja kunnon kontakti saattaa siten jäädä syntymättä. | |
![]() 02.02.2003 11:13:14 | |
Juuri hankin Behringerin UB1204-PRO mikserin. Onko normaalia, että kun virrat laittaa päälle niin power-ledi vain vilkahtaa ja sitten sammuu? Hoho, toi taitaa olla ihan normaalia Behringerin miksereillä.. ;) | |
![]() 02.02.2003 11:37:08 | |
Empä tunne juuri ko laitetta mutta pahasti vaikuttaisi olevan vika laitteessa tuon perusteella, onko siinä virtakytkintä? Onko mikseriin kytkettynä mitään, joka saattaisi aiheuttaa oikosulun? Kokeile vielä ainakin eri pistorasiasta, sillä toisinaan saattaa niissä sisuskalut olla väljiä ja kunnon kontakti saattaa siten jäädä syntymättä. On virtakytkin, olen kokeillut käynnistää mikserin niin, ettei siinä ole muuta kuin virtajohto kiinnitettynä, sama juttu. Pistorasiaakin olen vaihtanut ja kokeillut muutakin. Taitaa olla paskana. Kai se sitten vain pitää hakea takuusta uusi tilalle ja toivoa, että se toimii. | |
![]() 02.02.2003 13:40:27 | |
Hoho, toi taitaa olla ihan normaalia Behringerin miksereillä.. ;) Yhtä normaalia kuin Mackien, Soundgraftin ynnämuiden miksereissä. | |
![]() 02.02.2003 14:01:17 | |
Yhtä normaalia kuin Mackien, Soundgraftin ynnämuiden miksereissä. No ei todellakaan ole. Behringerillä on paljon yleisempää, että tuote menee paskaksi kun on jonkin aikaa sitä käyttänyt... | |
![]() 02.02.2003 14:11:45 | |
No ei todellakaan ole. Behringerillä on paljon yleisempää, että tuote menee paskaksi kun on jonkin aikaa sitä käyttänyt... No minä en tuota mikseriä ole saanut käynnistymään kertaakaan. | |
![]() 02.02.2003 14:36:49 | |
No minä en tuota mikseriä ole saanut käynnistymään kertaakaan. Jepjep, takuuseen vaan.. | |
![]() 02.02.2003 21:24:44 | |
No ei todellakaan ole. Behringerillä on paljon yleisempää, että tuote menee paskaksi kun on jonkin aikaa sitä käyttänyt... Ai jaa. Mulla on neljä Behringerin tuotetta, vanhimmat v:lta 97 eikä brobleemeita. Broidilla löytyy kanssa muutamia eikä mitään vikaa. Taitaa tämä ismi olla sun juttus. | |
![]() 02.02.2003 21:54:19 | |
Ai jaa. Mulla on neljä Behringerin tuotetta, vanhimmat v:lta 97 eikä brobleemeita. Broidilla löytyy kanssa muutamia eikä mitään vikaa. Taitaa tämä ismi olla sun juttus. Huomaa ettet paljon ole lukenut kommentteja Behringerin laitteista... ;) Ainakin liian moni on kirjoittanut niiden laadusta hieman toista. Joo, itelläkin on ollut muutama Behringer ja osa on toiminut ihan hyvin, osa taas ei eli en puhu vain _muiden_ mielipiteistä. | |
![]() 03.02.2003 02:04:21 | |
Huomaa ettet paljon ole lukenut kommentteja Behringerin laitteista... ;) Ainakin liian moni on kirjoittanut niiden laadusta hieman toista. Ukon kanssa olen kyllä samoilla linjoilla. Koska B:n dissaaminen on "muotia" kiitos joidenkin "gurujen" joilla on mahdollisesti paremmat taloudelliset resurssit hankkia valmistaja x:n tuotteita kuin kopiopaja B:n. Kuitenkin ne B:tkin on käyttökelpoisia ja "varsin vakuuttavia vermeitä" T-kaupan mainoslauseen mukaan, ynnä vielä keskiverto harrastusmuusikon tahi aloittelevan bändin kamabudjetin puitteissa sekä varmasti äänellisesti vähintäänkin tyydyttävästi asiansa ajavia. Valmistusmaankaan ei luulisi olevan syynä kiinanpojathan ne Line kuutosen ja DBX:n vehkeetkin tekevät sekä vielä niin monen muunkin. Sitäpaitsi takuuhan on laitteissa sitävarten että jos joku esim. kokonpanohäikkä tahi viallinen virtalähteen komponentti hajoaa, niin takuu pelaa. Mikä hyvänsä elektronilaite saattaa kypsyä. Meiltä viimeksi Mackie. Enkä silti sano että Mackiet on p-kaa. | |
![]() 03.02.2003 08:11:42 | |
Niin... Onhan tämä "T-kaupan B-tuote"- keskustelu käyty jo niin moneen kertaan ja niin monella foorumilla, että eiköhän sen jo melkein kaikki ole jossain muodossa lukenut. Mutta omana mielipiteenä sanottakoot, että ellei Thomann olisi alkanut välittää Suomeen musakamaa, olisi täällä edelleenkin se tilanne, että musakaupat Suomessa hykertelisivät maksimikatteiden kanssa ja studiopuolella äänen prosessointi olisi edelleen vain harvojen herkkua. Uskon kuitenkin, että ns. kotistudioiden yleistymisen myötä kaikenlaisten tarvikkeiden menekki on kasvannut ja ainoastaan rehellinen kilpailu on se, joka tasaa eurojen jakautumisen tasapuolisesti, ja hyödyn saa "monopolikauppiaan" sijasta myös kuluttaja. Laatu. Eiköhän näillä B-tuotteella pärjää melko pitkälle studiossa kuin studiossa, ja varsinkin harrastelijalle hinta/laatusuhteessa varsin kelpo laitteita. Nimen omaan näkisin tämän halvemman hinnan mahdollisuutena tehdä niitä asioita, jotka eivät ole aikaisemmin olleet mahdollisia. 2000e:n kotistudioon nyt vain ei ole mitään järkeä (niin... ellei se ole rahakysymys niin on...=)) ostaa 3000e:n huippumikkiä. Ja tietenkin jos tuote on viallinen pitää ehdottomasti vaatia tilalle toimivaa laitetta. Ei muuta kuin onnea. rock rock | |
![]() 03.02.2003 12:37:52 | |
Huomaa ettet paljon ole lukenut kommentteja Behringerin laitteista... ;) Ainakin liian moni on kirjoittanut niiden laadusta hieman toista. Tähän eräs tyyppi antoi varsin järkevän selityksen. Behringerin laitteita myydään aivan h*vetisti -> myös viallisia yksilöitä on huomattavasti enemmän, vaikka suhteellisesti saman verran kuin kilpailijoidensa tuotteissa. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)