Aihe: TSM MT87 & ART Tube MP ?
1
midimake
05.02.2003 11:57:21
Olen ajatellut hankkia tälläisen yhdistelmän, se on hesarin musiikissa yhteensä 230 eur!
TSM on kinkki-mikki, oiskohan siitä mihinkään? ART Tube MP on käsittääkseni ihan OK!
Luin jutun Studio Projects C1 mikistä http://www.prorec.com/prorec/articl … es/2CAB4F71AF9E2A1C86256A650081ECF9
ja innostuin kovasti, kyseistä mikkiä ei taida saada Suomesta?
kivi
05.02.2003 12:26:43
Olen ajatellut hankkia tälläisen yhdistelmän, se on hesarin musiikissa yhteensä 230 eur!
TSM on kinkki-mikki, oiskohan siitä mihinkään? ART Tube MP on käsittääkseni ihan OK!
Luin jutun Studio Projects C1

Studio Projectseista puuhas tuo PeteH yhteistilausta. Suomesta ei taida joo saada, mutta englannista ja saksasta (ei kuitenkaan Thomannilta) saa SP:itä.

TSM MT87 mulla on, ja sen ovh on nykyään 99 euroa, mikä kannattaa ottaa huomioon paketin hintaa laskiessa. Isokalvoiset on aina yksilöitä, joten kannattaa ehkä ostaa jostain missä saapi testata - eroja on.

Toinen mahdollinen isokapseli budjettiluokassa saattaisi olla Samson B1 jonka ovh on jossain 80 euron paikkeilla (!). Speksien mukaan oli aika rankkaa korostusta kuuden-kahdeksan kilon tietämissä, mutta se voi olla hyvä tai sitten ei. En tiedä, kun en oo itselleni ostanut, mutta jotenkin tuli käyrästä AKG C1000S mieleen...

Art Tube MP on se yhden kanavan pöytämalli, eiksje? Nehän on kotistudioon tai miksei semipro-pajaankin aivan hämmästyttävän hyväsointisia ja miellyttäviä vehkeitä mitä mä noita oon testannut. St Pauls Soundissa hinta oli muistaakseni aivan käsittämättömän vähän kans. Kyllä noilla pelaa, varsinkin jos tahtoo "yleiskoneen" eikä kaipaa sellaista "luonnetta ja persoonaa" mitä saa sitten vaikka Joe Meekeistä, Focusriteistä tai DBX:ltä.

Artilta suosittelen tsekkaamaan myös Tube Pacin. Optinen eristys ja putkikompressori tekevät siitä aikasta kätevän laitteen osapuilleen kaikkeen äänitykseen.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
midimake
06.02.2003 15:38:51
Saako Joe Meekiä muuten mistään Suomesta?
Digital Villagessa myyvät MQ1:stä 69 punnalla!
Kuulostaa kyllä aika halvalta. Samson C1 mikkiä testasivat SOS:in
tammikuun numerossa, sai muistaakseni ihan hyvän arvion , mites B1 poikkeaa siitä?
Entäs Behringer B1, onks se OK?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)