fmcruelty 25.09.2003 15:53:03 | |
---|
Miten teillä on äänityskäytössä oleva tietokone "säädetty"? Onko kentie jotain omia hardware profiileja tai muuta viilauksia? Millasia virityksiä muuten kannattaa tehdä, että saa koneesta parhaan mahdollisen tehon ja vakauden irti moniraita-äänityksessä? Stay on the road, Beware the moonlight |
Juntunen 25.09.2003 16:37:58 (muokattu 25.09.2003 16:39:10) | |
---|
Miten teillä on äänityskäytössä oleva tietokone "säädetty"? Onko kentie jotain omia hardware profiileja tai muuta viilauksia? Millasia virityksiä muuten kannattaa tehdä, että saa koneesta parhaan mahdollisen tehon ja vakauden irti moniraita-äänityksessä? Minä en oo muuten viilannu, kun että ihan kokonaisen bändin demonauhoituksissa otan kaikki käyttiksen taustatoiminnot pois päältä sekä disableeraan verkkokortin yms muut turhat laitteet. EDIT: Lisäksi siivoan ja eheytän myös kovon ajoittain. Itsekseni nauhoitellessa on päällä netit ja kaikki. On tähän asti onnistunut. |
spoimala 25.09.2003 18:19:28 | |
---|
|
fmcruelty 26.09.2003 12:54:19 | |
---|
Spoimala: Tänguu dääm palio, toi varmaan on tervettä selata läpi! Heittäkää silti vieläkin vinkkejä, jos ilmenee mieleen. Stay on the road, Beware the moonlight |
askomiko 28.09.2003 20:48:45 | |
---|
Ei mitään muita ohjelmia tai laitteita. Mulla on käynnistyksessä valittavana, lähteekö sotkupuoli, jossa pyörii kaikenmaailman roskaa, nettiä ja vilkkuvaloja, vaiko toinen käyttis, jossa on kaikki raksittu pois päältä. Ja eri kiintolevyille käyttikset ja musatiedostot. |
Antti1 28.09.2003 21:53:21 | |
---|
Ei mitään muita ohjelmia tai laitteita. Mulla on käynnistyksessä valittavana, lähteekö sotkupuoli, jossa pyörii kaikenmaailman roskaa, nettiä ja vilkkuvaloja, vaiko toinen käyttis, jossa on kaikki raksittu pois päältä. Ja eri kiintolevyille käyttikset ja musatiedostot. Mites muuten Windows ME:hen saa tehtyä käynnistysvalikon? Mulla kun on noita kaikkia perhanan virustutkia, palomuureja ja härdellejä hidastuttamassa nauhoitusta jo muutenki hitaassa 633:ssa Celeronissa. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |