jamen 08.10.2003 19:34:57 | |
---|
eikä löydy maahantuojalta,olisko jollakulla suomimanuaalia Fostexin D-824 digiraituriin? Faija tilas Thomannilta raiturin ja mukana tuli tietysti eng. kielinen kapulakielimanuaali täynnä vieraita sanoja. jää moni hyvä ominaisuus käyttämättä.Oliskohan joku suomentanu..? vast. jamen@surfeu.fi |
Mikael 09.10.2003 10:03:07 | |
---|
Mahantuojalta muutenkaan ei taida hirveästi sympatiaa herua, kun laite on peräisin Saksasta... Taitaapi olla niin, että vain hyvin harvoilla valmistajilla manuaalit on suomeksi (Behringer taitaa olla anoita - siksiköhän se muutens onkin niin suosittu?). Mikäli yhtään aikoo audiopuuhailua harrastaa, on lähes välttämöntä opetella englantia koska suurin osa manuaaleista, alan julkaisuista, termistöstä, lehdistä, jne... on englanniksi. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
jatavi 09.10.2003 12:30:47 | |
---|
Mulla taas olisi hakusessa englanninkielinen manuaali Fostexin DMT-8vl:ään. Ei tunnu mistään löytyvän... eli jos jollakulla on tarjota kuningasidea pulman ratkaisuksi niin olen yhtä korvaa. |
PIM 09.10.2003 13:49:22 | |
---|
Niistä Behringerin "suomennetuista" manuaaleistakin on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ainakin midilaudan sielunelämä alkoi valjeta vasta kun latasin netistä englanninkielisen manuaalin paketin mukana tulleen suomenkielisen konekäännöksen tueksi. |
Mikael 09.10.2003 14:04:13 | |
---|
Niistä Behringerin "suomennetuista" manuaaleistakin on enemmän haittaa kuin hyötyä. Totta töriset! Mutta ovatpa hupaisaa lueskeltavaa... btw: Onkos meikäläisen pikaviestit pois toiminnasta vai enkö vaan osaa käyttää niitä, kun ei ole teikäläisestä mitn kuulunut? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
jamen 09.10.2003 23:57:17 | |
---|
Mahantuojalta muutenkaan ei taida hirveästi sympatiaa herua, kun laite on peräisin Saksasta... Taitaapi olla niin, että vain hyvin harvoilla valmistajilla manuaalit on suomeksi (Behringer taitaa olla anoita - siksiköhän se muutens onkin niin suosittu?). Mikäli yhtään aikoo audiopuuhailua harrastaa, on lähes välttämöntä opetella englantia koska suurin osa manuaaleista, alan julkaisuista, termistöstä, lehdistä, jne... on englanniksi. no totta horiset,itte jotain osaankin kun olen studioissa päässy soitteleen ja nähny ja kuullu ja väkisinkin oppinu nimiä ja termejä ja vähän tota käytäntöä.faijalle pitäs opettaa kädest pitäen kaikki mahdollinen ja siks aattelin manuaalia kysellä. joku tuttu heitti kerran et mahdollisesti joku maahan muuttanut engl.kielen taitoinen vois etullisesti tehä käännöksen.ehkä joku on tehnykki jo.... |
krushing 10.10.2003 12:36:39 | |
---|
Mulla taas olisi hakusessa englanninkielinen manuaali Fostexin DMT-8vl:ään. Ei tunnu mistään löytyvän... eli jos jollakulla on tarjota kuningasidea pulman ratkaisuksi niin olen yhtä korvaa. et googlea kokeillut? ei kauaa kestänyt, fostexilta saa tilattua suoraan. http://www.fostex.com/catalog/product_info.php?products_id=169 |
jatavi 10.10.2003 13:10:41 | |
---|
et googlea kokeillut? ei kauaa kestänyt, fostexilta saa tilattua suoraan. No jopas. En kokeillut en, kokeilin joskus vuosi-pari sitten kun hiukan aktiivisemmin koitin tuolle manuskaa paikantaa, mutta eipä tärpännyt sillä kertaa... Kiitos ja kumarrus. |