Heepo 25.09.2003 13:06:51 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä äänikortista? Esim. pelittääkö Logic-audion kanssa?? Laatu? |
hape 25.09.2003 13:17:31 | |
---|
Uusimmassa Riffissä oli juttu Jive-studiosta ja siellä ainakin kyseinen kortti näky olevan käytössä (kylläkin Cubasen kanssa), eli kaipa se toimii. |
Heepo 25.09.2003 13:54:27 | |
---|
Näytti olevan 1010. 1010LT on kevyempi malli. |
Juntunen 25.09.2003 14:23:31 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä äänikortista? Esim. pelittääkö Logic-audion kanssa?? Laatu? Kuun loppuun mennessä saan tuon kortin. Kerron sitten kokemuksia. |
mooch 27.09.2003 19:25:34 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä äänikortista? Esim. pelittääkö Logic-audion kanssa?? Laatu? mä sain tossa pari viikkoa sitten. kokeilemaan en ole päässyt, koska eräs henkilö joka mulle kasaa studiokoneen, ei ole vielä sitä kerinnyt hoitamaan. kerron sitten kyllä kun on kokemusta. ainakin siinä tuli semmonen kiva "m-audio powered artists". biisejä jotka on äänitetty m-audion softilla. aika hirveitä biisejä jotku :) |
fmcruelty 29.09.2003 08:58:21 | |
---|
Ite oon kanssa aikeissa hankkia tota, joten kommentteja vaan... Stay on the road, Beware the moonlight |
mooch 10.10.2003 23:52:17 | |
---|
toivottavasti joku vielä lukee tätä keskustelua :) elikkäs mulla toi on nyt. kunnon kokemusta ei vielä kun ei kone ole vielä ihan riittävän hyvässä kunnossa. MUTTA! eikös teidänkin mielestänne tuossa pitäisi olla mukana maxium audio tools-paketti, mikä sisältää mm. live delta (vai delta live..) softan ? semmonen hassu juttu vaan on että ei sitä tolla levyllä ole. vaikka lukee kyllä levyssä "maxium audio tools". kävin tuolta ostoliikkeestä kysymässä ja ihmetteli nekin kovasti. ottavat tässä yhteyttä jonnekkin päin jotta asia selviäisi. blah, tuskallista saada odottaa näin kauan studion kasaamista.. |
Juntunen 11.10.2003 10:23:52 | |
---|
blah, tuskallista saada odottaa näin kauan studion kasaamista.. Minäkin sain juuri toissapäivänä tuon kortin itselleni. Kyllähän siinä pitäisi olla sellainen CD. Minäpä tarkastan omani.. Juu elikkä mulla ainakin sillä levyllä löytyy softademoja mm. Propellerheadsia ja Linplugeja. On muuten oikeen näpäkkä kortti. Ei ainuttakaan ongelmaa asennuksessa ja manuaalikin varsin selkeä. Ainut ongelma oli vain Cubasen monitorointi, jonka sekoitin kortin omaan monitori-mikseriin ja sekosin pahanpäiväisesti. Mutta nyt kaikki toimii. Jos on jollakin ongelmia tai jotakin muuta korttiin liittyvää, niin keskustelen mielelläni vaikka pikaviestein. |