absqua 07.10.2003 19:40:29 (muokattu 07.10.2003 20:14:58) | |
---|
Tervehdys kaikille. Olen kuumeisesti etsinyt tietoa ongelmaani eripuolilta nettiä, mutta selkeää vastausta en ole saanut. Kysymys on siis Sonyn Net Md-härvelistä ja siitä että onko sieltä mahdollista siirtää USB-kaapelin kautta itse äänitettyä materiaalia PC:lle?? Tällä hetkellä olen siinä käsityksessä ettei se olisi mahdollista (Sony sucks big time!). Onko jollakin m.nettiläisellä tietoa aiheesta tai peräti vinkkejä mistä löytäisin jonkun patchin openmg-softaan. On nimittäin suhteellisen vastenmielinen ajatus istua äänittämässä tuntikaupalla biisejä MD:ltä äänikortin kautta PC:lle. Varsinkin kun on kyse varsin kapisista treeniäänityksistä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Hanok 08.10.2003 10:43:11 | |
---|
Eikö kannattaisi hommata kovalevyllä varustettu tallentava mp3-soitin? Käsittääkseni sellaisia laitteita on jotka pakkaavat lennossa. Nehän näkyvät PC:ssä USB:iin kytkettävänä massamuistina, tiedostoja pitäisi päästä siirtelemään edestakaisin ihan vapaasti. Tosin ainakin täällä töissä on ollut varsin ikäviä kokemuksia noista USB-asemista. |
midprice 08.10.2003 13:26:45 (muokattu 08.10.2003 13:29:33) | |
---|
Eikö kannattaisi hommata kovalevyllä varustettu tallentava mp3-soitin? Itselle sopii paremmin stereomikki+md yhdistelmä kompaktin kokonsa puolesta. Noissa mp3-soittimissa kun tuppaa olemaan vain linjasisäänmeno, jolloin tarvitsisi sen mikkietusen siihen sitten erikseen. Muuten olisi kyllä kätevä. EDIT: alkuperäiseen viestiin liittyen: tosiaankin on tullut istuttua tunti jos toinenkin äänittämässä md:ltä kamaa koneelle, joten kelpaisi mullekkin tuollainen 'nopea' ulostulo. |
AoA 19.10.2003 14:51:08 | |
---|
Joo tämä homma kusee noissa. Teimme tuossa keväällä sillä tavalla, vedettiin miksaukset tuosta analogivehkeestä suoraan jollekin netMD:lle ja sitten kun yritettiin sitä koneelle siirtää siitä niinkun suoraan usb:llä niin pisti hanttiin eikä sitä saatu tehtyä. Eli ei se ollut mahdollista en sitten tiedä noista kalliimmista minidisceistä mitä mahdollisuuksia niihin on sitten tungettu mukaan. Easy Comes Easy Goes |