Aihe: Yamaha dsp factoryn kanssa ongelmia.
1
erotski
23.01.2004 12:03:06
Mulla on Yamahan Dsp factoryn äänikortti ja mulla on ollu vähän ongelmia cakewalk ohjelman kanssa. Jos laitan esim kahdelle erilliselle ulostulolle kaksi samanlaista raitaa niiden välille syntyy viivettä. Asetuksista ei oo mitään iloa oikein, kun viive tulee jotenkin satunnaisesti. Vaikka miten vaihtaisi puskurimuistia. Miten voin selvittää ongelman? Onko joku toinen ohjelma parempi

Millä ohjelmilla ihmiset käyttävät dsp factorya? Onko se yhteensopiva cubace kakkosen kans.

Onko jollakin muuten myydä yamahan midikorttia tai sitä etupaneelia?
luu
23.01.2004 14:03:10

Mulla on Dsp Factory käytössä Cubase 5:ssa. Ei ainakaan mulla ole ollut mitään ongelmia. Cubasessa on hyvä tuki kyseiselle kortille. Eli suosittelen ohjelman vaihtoa.
Lähikauppias
24.01.2004 22:04:24

Mulla käytössä Cubase SX:n kanssa. Pelaa hyvin.

Etupaneelin voisin ostaa minäkin.
sami_sumea
24.01.2004 23:05:04 (muokattu 24.01.2004 23:07:10)

Millä ohjelmilla ihmiset käyttävät dsp factorya? Onko se yhteensopiva cubace kakkosen kans.

Joo, pitäisi olla, ainakin mulla toimi vielä SX1:n kanssa siedettävästi. Ennen SX2:seen upgreidaamista vaihdoin RME:n korttiin, enkä ole testannut SX2:sta DSPF:llä...

Lisäksi mulla on c-mexxin c-console joka on todella näppärä mikserisofta/gui tota korttia varten, ja mikä parasta, se näyttää hyvältä :-)

DSPF:n XP/2000-ajurituki ei ole ihan paras mahdollinen mutta kyllä tolla tekee musaa ihan mukavasti kun vaan osaa käynnistää c-consolen ensin ja cubasen vasta sen jälkeen.

Onko jollakin muuten myydä yamahan midikorttia tai sitä etupaneelia?

Hmm hmm. Mulla on 2 x AX44, paljonko tarjoat? Ja kaverilta löytyy toi SW1000Xg.

Voisin ehkä myydä jos saan järkevän hinnan.

...

edit: ei sais kirjoitella humalapäissään, tulee typoja :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)