Aihe: subbaria hankkimassa
1
wellu
28.09.2004 18:36:08

suositelkaa huokeahkoa (lue 100-150e) kirjahyllyyn sopivaa subbaria, kiitos.
Lyrics.Wasted time between solos.
wellu
28.09.2004 19:00:17

synkkää yksinpuhelua....kenelläkään kokemusta tästä??

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-171966.html
Antti1
28.09.2004 20:09:04
Mihin käyttöön ja minkälaisen setin jatkeeksi tämä subi olisi tulossa?
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
wellu
28.09.2004 20:29:26

Mihin käyttöön ja minkälaisen setin jatkeeksi tämä subi olisi tulossa?

philipsin mc-50:seen haluaisin vähän jytinää, rokkiahan sitä tulee lähinnä kuuneltua.

http://www.mediacheckpoint.de/cgi-b … nt/DE/product/8710895703291?pid=klk
Antti1
28.09.2004 21:53:39
philipsin mc-50:seen haluaisin vähän jytinää, rokkiahan sitä tulee lähinnä kuuneltua.

Mä en paljoa viitsisi satsata tuohon soittolaitteistoon, mutta jokainen tavallaan. Jos lähtisin etsimään subia, säästäisin satasen lisää ja ostaisin jostain tarjouksesta Audio Pro:n b1.35:n. Se on halvoista subeista ainut vastaantullut hyvänkuuloinen laite ja noita olen aika läjän kuunnellut läpi. Noita liikkuu jonkinverran aina myös käytettynä, joten sekään ei ole poissuljettu vaihtoehto.

Parempana vaihtoehtona pitäisin laadukkaampien kaiuttimien ostamista, mutta tuolla budjetilla se ei oikein onnistu.

Valitettavasti mä en 150€ ja alle -hintaluokassa osaa auttaa sua ollenkaan. Mun kokemuksien mukaan sillä hinnalla saa vain epämääräistä kuminaa (joka ei mene edes kovin alas) vanhan rinnalle.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
HK
28.09.2004 23:16:02
Mä en paljoa viitsisi satsata tuohon soittolaitteistoon, mutta jokainen tavallaan. Jos lähtisin etsimään subia, säästäisin satasen lisää ja ostaisin jostain tarjouksesta Audio Pro:n b1.35:n. Se on halvoista subeista ainut vastaantullut hyvänkuuloinen laite ja noita olen aika läjän kuunnellut läpi. Noita liikkuu jonkinverran aina myös käytettynä, joten sekään ei ole poissuljettu vaihtoehto.

Audiopro:n b1.35:sta vielä sen verran, ettei se ole varsinaisesti mikään "vitustibassoo ja lippalakki päähän väärinpäin" subwooferi. Siis jos pelkkää jytinää hakee, niin tuo on väärä vehje.
Peltikorva puupäässä.
askomiko
28.09.2004 23:22:30
Eihän subbarilla jytinää haeta, vaan alapään jatketta. En tiijä, monitorit menee -dB 37 hertsiin ja 1.39 tai mikä tuo ny onkaan hoitakoon alimman oktaavin yliannostelun.
Pastilli? Osta hieno Customkitara?
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
wellu
29.09.2004 11:18:54

Parempana vaihtoehtona pitäisin laadukkaampien kaiuttimien ostamista, mutta tuolla budjetilla se ei oikein onnistu.

itseasiassa tuo todellakin olisi järkevämpää, joten suositelkaapa jotain kaiuttimia (hintaa n.500e)
Pieni rumpalipoika
29.09.2004 14:47:44

JPW:ltä löytyy malli 204, joka on tosin hieman kalliimpi (ovh 670), mutta hintalaatusuhde on aivan mieletön.

Talvella tein aika tarkat kuuntelusessarit hifi-kaiuttimista hintaluokassa 400-1500e/pari ja omaan korvaan nuo JPW:t hakkasivat tarjolla olleet selvästi kalliimatkin.

Halvepi vaihtoehto JPW:ltä on hyllykaiutin malliltaan 201, joka ei maksa enää kuin 270e/pari. Alapää on hieman suttuisempi, eikä ulotu tietenkään niin alas ja yläpää karumpi ja kireämpi, mutta edelleen hintaluokassaan oikein mainiot.

Yleisesti ottaen kaiuttimien valinnassa omat korvat on tärkein mittari. Joten ei muuta kuin rahatukon kanssa kauppaan ja kuunteluhuoneeseen muutamaksi tunniksi luukuttelemaan omia tuttuja lempilevyjä.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)