Aihe: Fostex R8:n vetopyörän vaihto
1
kaukopoika
23.09.2004 19:08:18
Nyt olis hyvät neuvot tarpeen,jälleen kerran!
Mulla on muuten erinomaisessa kunnossa oleva r-8,mutta tässä taannoin tuli sellainen ongelma,että yhtäkkiä lakkas nauha liikkumasta.Otin laitteen auki ja totesin,että se muovinen vetopyörä on siitä ihan juuresta halki siten,että se pääsee nyt liikkumaan akselin suuntaisesti itsestään,jolloin vetohihna ei pysy paikoillaan.Kysymys kuuluukin nyt,että mistä saisin tuollaisen uuden (tai ehjän käytetyn) pyörän ja mihin hintaan ja onnistuuko vaihto itse mitenkään,taitaa alan liikkeessä tulla itse nauhuria kalliimmaksi sen vaihto.Jos jollain kokemuksia asiasta ja esimerkiksi varaosiksi menevä r-8,niin sais ottaa yhteyttä.Mulla on seuraava äänitys-sessio marraskuussa ja siihen sisältyy äänitystä sekä kirkossa ,että seurakuntasalissa ja olisi paljon hienompi siirrellä ärkasia,kuin tuota mun Tascam MSR-16:sta.
kivi
23.09.2004 19:56:02
Maahantuojalla, Noretron Audiolla on töissä huoltopäällikkö Termonen, joka tietää kaiken tietämisen arvoisen noista. jos pääset itse käymään Mankkaalla, veikkaanpa, että yllätyt palvelun laadusta, hinnasta ja nopeudesta. Mä yllätyin, tosin nauhuri oli eri.

Termonen Kari
Huolto ja tekninen tuki
(09) 5259 3351
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
kaukopoika
24.09.2004 18:08:52
Kiitos Kivi ,soitin miehelle ja noin kahdessa minuutissa sain tehokkaan perehdyttämis-koulutuksen ,jonka aikana selvisi kaikki tarpeellinen mm. se ,että itse pystyy purkamaan sen siten,että rullan korjaus on mahdollinen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)