Dr.El 08.09.2004 23:30:46 | |
---|
Niin ois tarkotus lähteä pari piisiä nauhotteleen ja tuli mieleen että onko kukaan käyny sielä nauhoittamassa? Revolution I$ My fucking name |
klunssila 09.09.2004 14:59:11 | |
---|
Niin ois tarkotus lähteä pari piisiä nauhotteleen ja tuli mieleen että onko kukaan käyny sielä nauhoittamassa? Muistaakseni orkesterit "children of bodom", "kotiteollisuus" ovat viihtyneet Anssi Kipon studiolla, ainakin alkuaikoina. Taitaa olla enemmän hevimiesten hommaa astialla. |
PwrChordAccent 09.09.2004 23:06:36 | |
---|
Tehtiin eka täyspitkä siellä-02, voin kyllä suositella etenkin jos duunaatte vähän hevimpää kamaa. Mutta kannattaa varautua siihen että aikaa menee enemmän kun luulet, muista aina että: "Se oli lähes täydellinen otto............UUDELLEEN!" Anssi tykkää hieroa ja paljon kunnes sua alkaa itkettämään etkä enää pysty parempaan. Palkitsee lopussa mutta itkettää alussa;) Ihan ymmärrettävää sikäli, miksi varata kallis studio ja soittaa vähän sinne päin? Ja muistathan että jos juot alkoholia et pääse soittamaan, päivähinta otetaan kyllä. Eli ei rötvätä! |
Alppinauris 12.09.2004 14:47:09 | |
---|
Muistaakseni orkesterit "children of bodom", "kotiteollisuus" ovat viihtyneet Anssi Kipon studiolla, ainakin alkuaikoina. Taitaa olla enemmän hevimiesten hommaa astialla. Mielestäni COB nauhoittelee vieläkin siellä ja haastattelussa sitä ovat kehuneet. ja jos en väärin muista nauhoittaa siellä myös Norther, Ensiferum ja Finntroll... |
fmcruelty 14.09.2004 11:43:11 | |
---|
Valtaosa spinen bändeistä ohjataan suoraan Astialle. Norther, Bodomit, Entwine, Lullacry näin alkuun tulee mieleen. Fintroll on äänittäny Sundi Coopilla. Ainaki tän viimesen. Täl hetkel siä "jyrää" teini-ihme Smak! Mulla ois sellanen muistikuva, et kotiteollisuus ois äänitelly Karmilan kanssa aiva muualla. Ilmeisesti jonku kotona. Nii ja tuli mieleen, et Anssi Kipon ensimmäinen virallinen levy oli just Bodomien Something Wild. Loppukaneettina vois sanoo, että mikäli lompsa on kunnos, niin en voi muuta kuin suositella. Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä! |
klunssila 14.09.2004 14:37:55 | |
---|
Mulla ois sellanen muistikuva, et kotiteollisuus ois äänitelly Karmilan kanssa aiva muualla. Ilmeisesti jonku kotona. OFF-TOPIC: Oliskos ollut niin, että ainakin jonkun biisin vetivätkin Imatran hullujen OsmosCosmos-poikien pajalla "Music Brossilla". Löytyykö joltakin levy, jossa olisi maininta Miitri Aaltonen? Astialla ne ei siis ole olleet, muisti pätkii... |
-Spade- 15.09.2004 08:15:23 | |
---|
Mulla ois sellanen muistikuva, et kotiteollisuus ois äänitelly Karmilan kanssa aiva muualla. Ilmeisesti jonku kotona. Ainakin Helvetistä Itään -levyn äänittivät Karmilan kanssa Hongiston kotona. Mongo mogo! Bingo bango bogo! |
fmcruelty 15.09.2004 22:01:23 | |
---|
Ainakin Helvetistä Itään -levyn äänittivät Karmilan kanssa Hongiston kotona. Näin muistelinki! Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä! |