Aihe: Röde NTK vs. Röde K2
1
musa
03.12.2004 11:18:06
Mua askarruttaa, että mitä noissa on muuta eroa kuin se, että K2-mallissa pystyy vaihtamaan suuntakuviota?
Säätäjä
03.12.2004 12:12:47
Mua askarruttaa, että mitä noissa on muuta eroa kuin se, että K2-mallissa pystyy vaihtamaan suuntakuviota?

Muistaakseni niissä on eri kapseli, soundit aikas lähellä toisiaan, K2 ehkä vähän kirkkaampi, suuria eroja en itse kyllä ole huomannut. NTK:ta en ole vähään aikaan käyttänyt, koska sen grilli meni paskaks ja sain sen vast vähän aikaa sitten korjattua. K2:den suuntakuviosäätöä en ole vielä missään tarvinnut, mut kiva olla olemassa jos sit joskus... Pitäis testaa et miten toimii. Molemmat kyl hintaansa nähden ja muutenkin todella käyttökelpoisia, mulla aikamoisia jokapaikan höyliä (johtuu ehkä siihen et ei ole paljon muitakaan mikkejä). Mukavan lämmin soundi ja aika jees preesens. Akustista ja sähköistä kitaraa, laulua, satunnaisesti jotain rumpuja, toimii.

Tuu käymään joku päivä niin tehdään testi vaik lauluilla ja kitaroilla.
It's all about attitude!
askomiko
03.12.2004 12:22:35
Portaattomasti säätyvä suuntakuvio on hauska. Olisi hupaisaa vääntää kuviota vaikka rumpuäänityksen tilamikkinä, jos olisi kunnolla eristetty tarkkaamo jossa vääntää numiskaa. k2 on gas-listan huipulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)