Aihe: Äänitys mikserivahvistimen kanssa
1
hgr
02.12.2004 21:19:16
Olen yrittänyt tässä äänitellä rumpuja jonkun Yamahan mikserivahvistimen kanssa(rec out-liitännästä rca-piuhalla kasiraituriin/dcc-nauhuriin) mutta narulle jää vain säröytynyttä paskaa. Tallentimen piikkimittarit eivät pyöri lähelläkään 0:aa, ja myös mikserivahvistimessa on mikin gaini melkein nollassa mutta soundi on silti ihan rupinen. Eli mikäs tässä nyt menee pieleen? Vahvistimena toi vehje toimii taas ihan hyvin eikä säröile lainkaan.
hoffe
02.12.2004 21:57:42
Olen yrittänyt tässä äänitellä rumpuja jonkun Yamahan mikserivahvistimen kanssa(rec out-liitännästä rca-piuhalla kasiraituriin/dcc-nauhuriin) mutta narulle jää vain säröytynyttä paskaa.

Sama ongelma oli meillä reenikämpillä kun piti saada mikserivahvarista line-out. Ulostulo löytyi mutta md:llä oli ruttua. En muista mikserin merkkiä, joku vanha mopo se oli...
Lennu
03.12.2004 19:49:08

Olen yrittänyt tässä äänitellä rumpuja jonkun Yamahan mikserivahvistimen kanssa(rec out-liitännästä rca-piuhalla kasiraituriin/dcc-nauhuriin) mutta narulle jää vain säröytynyttä paskaa. Tallentimen piikkimittarit eivät pyöri lähelläkään 0:aa, ja myös mikserivahvistimessa on mikin gaini melkein nollassa mutta soundi on silti ihan rupinen. Eli mikäs tässä nyt menee pieleen? Vahvistimena toi vehje toimii taas ihan hyvin eikä säröile lainkaan.

Jaa? Koita summata ne rummut johonkin AUX:iin. Sit säädät balanssin löydettyäsi äänitystason nollaan ja vot.
Paas tilli.
hgr
03.12.2004 19:51:45
Sainpas ongelman ratkaistua, piti nimittäin laittaa kanavat padille ettei rutissut. Selvä pyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)