Timo JM 24.12.2004 22:39:07 | |
---|
Kaikki muut potikat ja feiderit toimivat moitteettomasti, mutta nuo TRIM (gain) potikat ovat alkaneet rutista. Tietääkö kukaan ovatko ne helposti itse voideltavissa vai pitääkö viedä huoltoon? ...siis mun mielestä. |
deggis 25.12.2004 16:15:00 | |
---|
Analogipeliltä tuo näyttää joten aiheesta uskallan puhua. :-) Pitäisi onnistua kun raotat laitetta jotenkin, että näet ne potikoiden mötikät, niissä on kai kaikissa sellaisia pieniä reikiä. Siitä voisi suihkauttaa Kontakt PRF 7-78 (voiteleva puhdistusaine):ää sisään ja pyöritellä potikkaa hetki. Tolla pitäisi toeta. On tuolle kai muitakin vaihtoehtoja mutta juuri tuo edellä mainittu Kontakt soveltuu kai ainakin. Ruskea juomalasin korkuinen spray-pullo, alalaidassa vielä säätöpotikan kuvakin. Pitäisi löytyä pienellä vaivalla liikkeistä etsimällä. Mushroom Cut No13 |
Timo JM 25.12.2004 16:52:43 | |
---|
Mulla oli tässä taka-ajatuksena se, että jos joku tuntisi kyseistä laitetta sen verran, että tietäisi onko tuo voitelu helposti itse toteutettavissa (Ennen kuin alan aukomaan kuoria.) Olen nimittäin kuullut joistakin miksereistä mitkä on rakennettu niin, ettei sinne itse pääse kovin helposti sorkkimaan. ...siis mun mielestä. |
deggis 25.12.2004 21:08:37 (muokattu 25.12.2004 21:09:31) | |
---|
Hmm. Kai se selviää parhaiten ihan vaan ottamalla ruuvarin käteen.. itsellä oli pikkubehringeriä voidellessä hyvä kasa ruuveja poistettavana mutta kyllä sekin lopulta aukes. EDIT: niin, en mallia siis itse tunne :-) mackie kuulostaa siltä että tuohon ongelmaa olisi ton tyyppinen käyttäjälle rakennettu järkiratkaisu (oma mielikuva) Mushroom Cut No13 |