Aihe: Uskaltaako Röde NT-K:n virtalähteeseen ajaa fantomia?
1
Mohla
08.02.2005 19:53:18

Haluaisin käyttää kahta konkkaa, joista toinen on Röden NT-K jossa on oma virtalähde, mutta toiseen pitäisi ajaa fantomia.
Etuasteestani ei voi valita erikseen millekkä kanavalle fantomia ajetaan, vaan se tunkee sitä kaikkiin tai ei minnekkään.

Uskaltaako tohon NT-K:n virtalähteeseen ajaa fantomia? Kokemuksia?

Manuaalista ei löydy mainintaa, eikö oikein netistäkään. Periaatteessahan tuon luulisi olevan turvallista, mutta ei huvittaisi hajottaa mikkiä "no, kun mä luulin" jutun takia.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
sami_sumea
08.02.2005 21:45:03

Periaatteessahan tuon luulisi olevan turvallista, mutta ei huvittaisi hajottaa mikkiä "no, kun mä luulin" jutun takia.

... Erityisesti koska se on mun mikki :-D

...
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
milcoin
08.02.2005 21:47:27
Mikki ei siitä hajoa, korkeintaan virtalähde:) Sanoisin että nuo uudemmat putkimikit (solidtube, NTK, K2 tuskin ovat moksiskaan. En edes muista ajatelleeni asiaa aikaisemmin. S-tubeen olen ainakin ajanut phantomia tahallaan ja tahattomasti monta kertaa. Vanhat mikit ovat sitten asia erikseen.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
pitk
09.02.2005 16:51:49

Uskaltaako tohon NT-K:n virtalähteeseen ajaa fantomia? Kokemuksia?

Jos haluat varmistella, niin maakarva NT_K:lle menevästä mikkipiuhasta irti.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
cozmo
09.02.2005 21:27:59

lieneekö laitteessa groundlift? jos on niin se tietääkseni se ehkäisee phantomin kulkemisen...
Thomas
10.02.2005 08:34:41
Sitten siihen Iso-Isän U-47 ei kannata sitä phantomia tuupata ;)
Mikael
10.02.2005 12:57:17

Jos haluat varmistella, niin maakarva NT_K:lle menevästä mikkipiuhasta irti.

Bonuksena saat kaikki häiriöt : )

Mä oon phantomia tohon NTK:n virtalähteeseen muistaakseni joskus ilman ongelmia törkännyt. Käyttöohjeessa ei puhuta aiheesta mitään (ei siis erikseen kielletä...). Sähköpostia Rødelle vaan jos epäilyttää.
Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko."
Mohla
10.02.2005 18:45:03

... Erityisesti koska se on mun mikki :-D

...

Pieni mies, suuri mikki.

Kyllä mä sitten siihen sitä taidan vaan ajaa, jos kerta Mikaelkin on saman uskaltanut tehdä.
Kerron tässä jos jotain räjähtää.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
pitk
11.02.2005 13:28:09 (muokattu 11.02.2005 13:28:55)

Bonuksena saat kaikki häiriöt : )

Eihän se maan katkaiseminen balansointia mihinkään kadota. Ja maairtiadapteria voi kokeilla kumpaan tahansa päähän varsinaista mikkipiuhaa. Ehkä mieluummin mikin virtalähteen päåähän, niin maasukka on koko matkalta kontaktissa mikserin / äänikortin suuntaan. Ja jos aiheuttaa häiriötä: ei voi käyttää, pitää keksiä jotain muuta,. Jos ei aiheuta: voi käyttää, ei tarvitse keksiä mitään muuta.

Mä oon phantomia tohon NTK:n virtalähteeseen muistaakseni joskus ilman ongelmia törkännyt. Käyttöohjeessa ei puhuta aiheesta mitään (ei siis erikseen kielletä...). Sähköpostia Rødelle vaan jos epäilyttää.

Juur näin.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)