JE 01.03.2005 20:02:09 | |
---|
Juu, eli tässä sen verran tuo miksaus ruvennut kiinnostamaan, että kaikenlaisia oppaita on tullut luettua ja haluaisi kokeilla ohjeita ihan tosissaan. Eli ongelma on se, että studiota ei ole, joten ei pysty nauhoittamaan materiaalia itselleen, joten ajattelin, onko kenelläkään antaa raakoja rumpukomppeja/bassoriffejä/jne käyttööni tai löytyykö raakaa materiaalia netistä? |
milcoin 01.03.2005 23:01:32 | |
---|
Haluatko miksata 3 mun tekemää lastenlaulua? "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Incarnation 01.03.2005 23:06:29 | |
---|
Haluatko miksata 3 mun tekemää lastenlaulua? Mikäli olet tosissasi niin kerropa lisää meikäläisellekin. Rest in peace Dime |
milcoin 01.03.2005 23:20:43 | |
---|
Mikäli olet tosissasi niin kerropa lisää meikäläisellekin. Mitä haluat tietää? "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Incarnation 01.03.2005 23:35:54 | |
---|
Mitä haluat tietää? Olisiko mahdollista miksata tietokoneella? Jos on, niin miten tiedonsiirto tapahtuisi kun tiedostot ovat kuitenkin helevatan isoja...? Rest in peace Dime |
milcoin 01.03.2005 23:46:01 | |
---|
Olisiko mahdollista miksata tietokoneella? Jos on, niin miten tiedonsiirto tapahtuisi kun tiedostot ovat kuitenkin helevatan isoja...? Lähettäisin sulle CD:n. Vaikka tiedostot on isoja ne mahtuu varmaan sun postilaatikosta:) Pikaviestiä kehiin. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
hirvoksi 02.03.2005 09:10:02 | |
---|
Juu, eli tässä sen verran tuo miksaus ruvennut kiinnostamaan, että kaikenlaisia oppaita on tullut luettua ja haluaisi kokeilla ohjeita ihan tosissaan. Eli ongelma on se, että studiota ei ole, joten ei pysty nauhoittamaan materiaalia itselleen, joten ajattelin, onko kenelläkään antaa raakoja rumpukomppeja/bassoriffejä/jne käyttööni tai löytyykö raakaa materiaalia netistä? N-trackin sivuilta löytyy pari esimaerkkikappaletta: http://www.fasoft.com/download.shtm N-trackin demoversiollakin voi noita sitten pyöritellä. Tai miksei muullakin softalla (esim. Kristal), vaatii vaan vähän virittelyä ... - Pete PS. Mullekin saa lähettää miksattavaa ;-) |
JE 03.03.2005 12:21:33 | |
---|
N-trackin sivuilta löytyy pari esimaerkkikappaletta: http://www.fasoft.com/download.shtm N-trackin demoversiollakin voi noita sitten pyöritellä. Tai miksei muullakin softalla (esim. Kristal), vaatii vaan vähän virittelyä ... - Pete PS. Mullekin saa lähettää miksattavaa ;-) Kiitän! Tästä alankin sitten kokeiklemaan miltä se miksaus vaikuttaa. |