Aihe: Sansamp PSA-1 Äänityskäytössä?
1
Sunkka
28.02.2005 11:17:00
Onko kellään kokemusta voiko Sansamppia käyttää äänityksessä mallintavan etuasteen esim. Line 6 pod:in tapaan? Voisi lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun tarvitsisin uuden kitaraetusen räkkiin ja kotipajalle jonkun äänityslaitteen. Line 6 ei oikein ole ideaali laite kitararäkkiin, kuten PSA-1. Sansampissa lienee jokin kaappisimulaattorikin? Efektejäkään en äänittäessä tarvitse.
PIM
28.02.2005 11:42:54
Siihen tarkoitukseen SansAmpit on alunperin tehtykin eli voi käyttää.
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
Kamazo
28.02.2005 15:34:07
Psa: n kaappisimulaatio ei ainakaan itselläni toiminut kunnolla ts. saundit aika raa´an kuuloiset mutta kun hommasin pari behringerin punaista (GI-100) purnukkaa niin saundit parani huomattavasti. Toki kitaralla ja sen mikeillä myös on vaikutusta asiaan.
Cornflake
28.02.2005 16:23:41
Kamazo´:
Psa: n kaappisimulaatio ei ainakaan itselläni toiminut kunnolla ts. saundit aika raa´an kuuloiset mutta kun hommasin pari behringerin punaista (GI-100) purnukkaa niin saundit parani huomattavasti. Toki kitaralla ja sen mikeillä myös on vaikutusta asiaan.

Mä en ole koittanut vekotinta suoraan linjaan, mutta jotenkin mulla on sellainen kutina että kaappisimulaatio oli vain jossakin tietyssä presetissä.

Tiedä häntä, en ole tyypannut, enkä jaksa manuaalia alkaa kahlaamaan läpi.
Lick my lovepump! Redbound
Kamazo
28.02.2005 17:12:26
Se kaappisimulaatio on käsittääkseni kytköksissä siihen high - namikkaan jos tuolta psa:n omalta forumilta asian oikein ymmärsin.
PeLu
28.02.2005 20:33:46
Tech 21:n omilta sivuilta löytyvät ääninäytteet antavat hyvän kuvan siitä, miltä laite kuulostaa suoraan linjaan vedettynä.
Dumb
28.02.2005 22:20:35

Line 6 ei oikein ole ideaali laite kitararäkkiin

Kyllä Pro-mallin (eli räkkimalliset) PODit ainakin minun mielestäni ihan hyvin kitararäkkiin sopii. Pöytä-PODit tosiaan ei.
Reddie
02.03.2005 17:46:35
Kotiäänittelyyn pelihän on ideaali, koska sen läpi voi vetää myös bassot. Meikä on soitellu bändini kaks viimestä demoa tommosen läpi, ja oon erittäin tyytyväinen ollut sen soundiin.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)