solgrav 21.02.2005 11:11:14 | |
---|
Elikkä kyselisin nyt noista vähintäänkin mystisistä Thomannin t.bone rumpumikeistä/mikkiseteistä, ja muistakin t.bonen mikeistä. Tekeekö niillä mitään?? Ja siis nimenomaan minkälaisia vehkeitä ne on hintaansa nähden? Löytyykö t-Bone sarjasta asiallista, mutta halpaa (mieluiten dynaamista) instrumenttimikkiä mm. akustiselle kitaralle, kanteleelle jne.? Jos täällä on jo tätä aihetta koskeva topic, niin kertokaa. Kiitokset. |
Notefix 21.02.2005 11:15:29 | |
---|
Elikkä kyselisin nyt noista vähintäänkin mystisistä Thomannin t.bone rumpumikeistä/mikkiseteistä, ja muistakin t.bonen mikeistä. Tekeekö niillä mitään?? Ja siis nimenomaan minkälaisia vehkeitä ne on hintaansa nähden? Löytyykö t-Bone sarjasta asiallista, mutta halpaa (mieluiten dynaamista) instrumenttimikkiä mm. akustiselle kitaralle, kanteleelle jne.? Jos täällä on jo tätä aihetta koskeva topic, niin kertokaa. Kiitokset. Olikos tossa uusimmassa SUE:ssa Kiven kirjottama varsin hyvä artikkeli noista...kandee lukea. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
StJerky 21.02.2005 11:57:59 | |
---|
Olikos tossa uusimmassa SUE:ssa Kiven kirjottama varsin hyvä artikkeli noista...kandee lukea. Mikä on SUE? |
alanko 21.02.2005 12:02:48 | |
---|
Mikä on SUE? Indierockpunkmetalzine. Ilmaisjakelulehti, joka lähinnä keskittyy musiikkiin. http://www.suezine.fi/ 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |
solgrav 21.02.2005 14:37:14 | |
---|
Olikos tossa uusimmassa SUE:ssa Kiven kirjottama varsin hyvä artikkeli noista...kandee lukea. Ai siinäkös se olikin. No hemmetti, pitänee käydä kirjastosta nappaamassa SUE mukaan. Jos niitä siellä vielä on. Jos ei ole, niin tulen tänne taas kyselemään...Kiitokset. |
superfly 21.02.2005 14:54:01 | |
---|
t.bonen rumpumikkisetti tilattiin ja parin koenauhoituksen perusteella se vaikuttaa hintaansa nähden oikein pätevältä ainakin demoilu käyttöön. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Cornflake 21.02.2005 15:26:05 | |
---|
Ollaan nyt jokin aika nauhoitettu treenejä ihan omaksi iloksemme lähimikittämällä kaikki mahdollinen / tarpeellinen ja kannuihin rumpali meni ja osti moisen t-luu satsin. Lähtökohta on se että kun ei paremmasta tiedä ja Ei Vaan Osaa, niin mä olen ollut ainakin tyytyväinen. Sanoisin että hinta / laatu -suhde on kohdillaan. Voipi olla että meille osui hyvä settikin. Ihan tuollaisenaankin soundi on ihan terveen kuuloinen ja nyt kun olen hommannut tarpeelliset gatet, kompurat ja EQ:t sanoisin jopa että olen varsin tyytyväinen. Basariin olen saanut juuri sellaisen soundin mitä kaipaa, tomit lätsähtelee kivasti ja virppa on mukavan luonnollisen kuuloinen. Överitkin piisaavat tuohon tarkoitukseen hyvin. Yläpää saa olla melkein flättinä ja tarpeeksi hyvältä kuulostaa. Edelliset kannattaa suodattaa puukorva-suodattimen läpi tosin:-) "Oikeat" nauhoitukset tehdään toki paremmilla vehkeillä ja tietty tärkeämpänä paremmalla tietotaidolla / kokemuksella edelleen. Mutta tässä jutussa olen ollut hinta / laatu -suhteeseen todella tyytyväinen. |
solgrav 22.02.2005 14:10:15 | |
---|
Jeps. Luin tuon SUE:n jutun, ja siinähän hehkutettiin hurjasti sitä halvinta settiä (89e!!). Olin aatellu sitä toisiksi halvinta, tai sitten sitä missä on ne overit (tosin se menee jo ehkä yli budjetin)...Mitäs sanotte? Miten voi olla rumpumikkiseti 89e!? |
solgrav 22.02.2005 14:48:26 | |
---|
Korjaus: 85EUR. |
solgrav 22.02.2005 15:26:18 | |
---|
Niin, ja pystyykö rummut mitenkään "fiksusti" äänittämään ilman overeita? Ja lisää ongelmia. Minulla on vain 4 sisäänmenoa, jotenka rummut on pakko äänittää 4:llä mikillä...ideoita?!??! Kiitokset jo etukäteen! |
Cornflake 22.02.2005 15:36:56 | |
---|
solgrav: Minulla on vain 4 sisäänmenoa, jotenka rummut on pakko äänittää 4:llä mikillä...ideoita?!??! Kiitokset jo etukäteen! Täällä on paljonkin juttua aiheesta. Kokeile hakua. Esmes överit + basari + snare. Tai Överi + basari + tila. Jne. Toimii. |
Puavali 22.02.2005 19:30:11 | |
---|
Jeps. Luin tuon SUE:n jutun, ja siinähän hehkutettiin hurjasti sitä halvinta settiä (89e!!). Olin aatellu sitä toisiksi halvinta, tai sitten sitä missä on ne overit (tosin se menee jo ehkä yli budjetin)...Mitäs sanotte? Miten voi olla rumpumikkiseti 89e!? Siis 85 €. Mitä siinä Suessa sanottiin, kun täällä periferiassa ei sellaista lehteä löydy kyläkaupan eteisestä? Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. |
Thomas 24.02.2005 08:22:09 | |
---|
Joku skannerin omistaja voisi lehden skannata jossain välissä! |
kivi 24.02.2005 11:34:34 (muokattu 26.02.2005 10:19:31) | |
---|
Joku skannerin omistaja voisi lehden skannata jossain välissä! "Mä annan tän tekstin olla täällä päivän verran, sitten otan pois. Kopsaa talteen jos haluat." Nonnih. Jos joltakulta jäi kopioimatta, eiku hakemaan Sue lähimmästä jakelupisteestä. Ne on muistaakseni jopa listattu sivuilla www.suezine.fi Jatketaan... |
BenGlenton 25.02.2005 16:09:35 | |
---|
Pitää tässä vaiheessa kehua, että todella asiallisia ja mielenkiintoiset ovat nuo kaikki Kiven artikkelit olleet Suen sivuilla. Suorastaan joka lehden kohokohtia! www.supremecourtband.fi |
Boltsa 25.02.2005 21:22:31 (muokattu 25.02.2005 21:22:47) | |
---|
Pitää tässä vaiheessa kehua, että todella asiallisia ja mielenkiintoiset ovat nuo kaikki Kiven artikkelit olleet Suen sivuilla. Suorastaan joka lehden kohokohtia! Samaa mieltä. No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
Thomas 26.02.2005 00:43:29 | |
---|
Kiitokset artikkelista! Odotan jatkoa innolla tak! |
Mohla 28.02.2005 17:01:47 (muokattu 28.02.2005 17:02:30) | |
---|
Niin, mites aihetta käsitellään seuraavassa numerossa? EDIT: Ja kiitos vaan artikkelista, mullakin on yli 100 km lähimpään jakelupisteeseen. Pitäs varmaan tilata tuo lehti. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
BenGlenton 28.02.2005 17:11:10 | |
---|
Niin, mites aihetta käsitellään seuraavassa numerossa? Seuraavassa numerossa ilmestyy käsittääkseni tuon rumpumikkijutun toinen osa. www.supremecourtband.fi |
kivi 28.02.2005 17:51:45 | |
---|
Niin, mites aihetta käsitellään seuraavassa numerossa? Katotaan sitten. Ainakin puhutaan mikeistä lisää. Nyt on ollu studiolla ja muissa duuneissa kiirettä, ja molemmilla testaajilla on enemmän kuin tarpeeksi tekemistä, mutta katsellaan mitä kerkiää. |