Aihe: behringer C-1
1
Karva-Aarne
20.06.2005 18:58:27
Heipä hei.

Liekö täällä vähän liian sofistikoitunutta porukkaa vastaamaan tähän kysymykseeni, mutta kysynpä silti. Eli onko kellään kokemuksia Behringerin C-1 kondensaattorimikistä? Näyttää olevan ainakin naurettavan halpa (thomann 38e, St.paul's 48 e). Tekeekös tuollaisella mitään? Lähinnä rumpujen overheadiksi ajattelin tuota, ja ehkä vähän lauluun mahdollisesti, tai sitten ei.

Nämä kuviot ovat minulle tuntemattomia, joten kertokaa rohkeasti jos kaavailuni menevät metsään. Vähän tai paljon.

Ja jos joku haluaa mainita muita halpoja (ja mielellään jopa kohtuullisen kelvollisia) kondensaattorimikkejä edellä mainittuihin tehtäviin, niin siitä vaan. Kaikki apu on tarpeen.
"Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa
Chaplin
20.06.2005 23:09:45
Eiköhän toi Tbone oo sama mikki? 30 €

http://www.thomann.de/thoiw3_the_tbone_sc300_prodinfo.html

Jos ei ihan HiFistelemässä oo, niin kyllä kait toi vois olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu.. Ei kuitenkaan niin älytön kustannus..
USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki?
Boltsa
21.06.2005 11:43:44 (muokattu 21.06.2005 11:45:02)
Iteltä löytyy toi T.Bone ja siinä ainakin on aika ohut soundi. Overeina menee jos peltien ei tarvitse aivan pinnalla olla. Jotenkin (voi olla mun osaamattomuudesta kiinni) se soundi vain oli epäselvä ja suhiseva.
Mutta eipä tuo hirveästi kyllä maksa :) T.Bone siis

EDIT: jos budjetti antaa myöden niin suosittelisin tätä http://www.thomann.de/thoiw3_the_tbone_mb78_beta_prodinfo.html aika hyvä yleismikki IMHO
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Karva-Aarne
21.06.2005 13:39:58
Iteltä löytyy toi T.Bone ja siinä ainakin on aika ohut soundi. Overeina menee jos peltien ei tarvitse aivan pinnalla olla. Jotenkin (voi olla mun osaamattomuudesta kiinni) se soundi vain oli epäselvä ja suhiseva.

No juu, ei ainakaan hinta huimaa tässäkään. Mutta jos saundi lähenee minidisk-mikrofonin tasoa, niin turha miettiäkään, sellaisilla on jo kokeiltu eikä jälki ole tietenkään häävi.

Tarkoitus olisi lähinnä tehdä demoa treenikämpällä, eli ei mitään studiotason äänityksiä. Riittäisikö tuossa TBonessa potku edes sellaiseen?
"Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa
Boltsa
21.06.2005 16:52:41
No kyllä siinä sellaseen riittää. Mutta jos tosiaan löytyy hieman enemmän rahaa niin osta toi MB78 beta.
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Niq
21.06.2005 18:12:30

Ihan hyvin toimii rumpujen kanssa toi T.Bone SC300. Ite oon käyttäny yhtä semmosta overheadina ja basarissa jotain 58-kopiota ja vallan mukavat demorumpusoundit oon saanu aikaan.
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)