ejhfi 24.05.2005 12:13:23 | |
---|
Olen tässä koittanut pohtia kohtuullisen hintaista vaihtoehtoa spektrianalysaattoriksi. Ensinnäkään kyseiseen tehtävään soveltuvaa piikinpaljastajaa on vaikea löytää budjetista puhumattakaan. Yksi ihan mielenkiintoinen vaihtoehto pienstudioon voisi olla Behringerin ULTRACURVE PRO .. vai voisiko? Onko kokemuksia tästä vekottimesta ja jos niin minkälaisia? Myös ehdotuksia muista potentiaalisista laitteista otetaan vastaan. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
klunssila 25.05.2005 10:16:31 | |
---|
Olen tässä koittanut pohtia kohtuullisen hintaista vaihtoehtoa spektrianalysaattoriksi. Ensinnäkään kyseiseen tehtävään soveltuvaa piikinpaljastajaa on vaikea löytää budjetista puhumattakaan. Yksi ihan mielenkiintoinen vaihtoehto pienstudioon voisi olla Behringerin ULTRACURVE PRO .. vai voisiko? Onko kokemuksia tästä vekottimesta ja jos niin minkälaisia? Myös ehdotuksia muista potentiaalisista laitteista otetaan vastaan. Tämä on mielenkiintoinen threadi. Mulla on ollut ihan samat ajatukset mielessä, mutta tuo behkun meininki ei oikein innosta. Olisiko softapuolella varteenotettavaa spektrianalysaattoria. Onko esim. uudemmista steinbergin Wavelabeissa se mukana? Missä muussa ammatissa voi olla kännissä töissä? Omassa kuvassa taitelija Lumivaara ansaitulla tauolla! |
Risk 25.05.2005 12:26:57 (muokattu 25.05.2005 12:28:26) | |
---|
Altolla on ainakin tuo RSA27, ei kyllä ole omaa kokemusta siitä. www.altoproaudio.com -> products -> other products |
dewil 25.05.2005 12:58:03 | |
---|
Toi behku on kyl ihan pätevä. Ei se toki millekkään huippu RTA:lle vedä vertoja, mutta eipä tuo paljoa maksakkaan. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Slemmu 25.05.2005 16:25:46 | |
---|
Tämä on mielenkiintoinen threadi. Mulla on ollut ihan samat ajatukset mielessä, mutta tuo behkun meininki ei oikein innosta. Olisiko softapuolella varteenotettavaa spektrianalysaattoria. Onko esim. uudemmista steinbergin Wavelabeissa se mukana? http://www.elementalaudio.com/products/inspector/index.htmlTossa olis yks softa-analysaattori ja vieläpä ilmainen. Win ja Mac, vst, rtas, au. Ite ku tekee, ni tulee parempi! |
Timo JM 30.05.2005 00:05:24 | |
---|
Ostakaa multa halvalla pois vanha Ultra-Curve. Se makaa tyhjän panttina varastossa. Kyseessä on se ensimmäinen versio missä ei vielä lukenut näytön alapuolella taajuusalueita. (Ne saa kyllä napeista näyttöön näkyville.) Lähtee satasella - ilman tinkimisiä. ...siis mun mielestä. |
Chade Fallstar 28.06.2005 10:43:31 | |
---|
Ainakin se Wavelabin analysaattori on aika mainio. Inspectoria on kehuttu mutta en saanut sitä millään toimimaan. Behringerin Ultracurvesta puhuttaessa kannattaa ottaa huomioon että se näyttö ei ole röökiaskia isompi. Ultracurven EQ-ominaisuuksista on ollut muilla negatiivisia kokemuksia, eli että se "unohtaa" asetukset yhtäkkiä ja heittää käyrän suoraksi,vaikkapa kesken keikan. Todennäköisesti on korjattu nykyversioihin mennessä. |
Einherjar 28.06.2005 17:44:28 | |
---|
Kyllä se Behringersin vanhemman mallinen kahden unitin laitos on ihan OK pienstudion hommiin. Ihan siitä ruudustakin näkee mitä missäkin tapahtuu ja setupista saa rämpättyä kyllä tarkkuudenkin ihan hyväksi. Altot ja muut kyllä ovat siinä suhteessa auttamattomasti huonompia. Se uudempi yhden unitin laitos on kyllä sitten jo varusteltu niin pienellä näytöllä, ettei sitä kyllä hyödytä hommata. |