Suomenkielen joutunet suosiolla unohtamaan. Mikä tahansa softa, joka tukee midi-controllia auttanee raitojen siirrossa (saat siirrettyä ne valmiiksi synkronisoituna). Eli asetat Fostexin mtc-masteriksi ja PC:n slaveksi ja siirrät matskun raitapari kerrallaan koneen raiturisoftalle. Itse olen Sonarin käyttäjä, mutta yleisesti mikä tahansa kunnon vastaava (VST jne) hoitaa homman yhtä laadukkaasti. Ilman synkronisointiakin onnistuu, mutta joudut synkkaamaan sitten käsipelillä (ei mikään mahdoton juttu sekään) ja sitten softavaihtoehtoja sitäkin enemmän (ja halvempia) |
Ilman synkronisointiakin onnistuu, mutta joudut synkkaamaan sitten käsipelillä (ei mikään mahdoton juttu sekään) ja sitten softavaihtoehtoja sitäkin enemmän (ja halvempia) Tässä tapauksessa kannattaa tehdä biisin alkuun tai loppuun joku merkkiääni kaikille raidoille (äänität raiturilla yhtä aikaa 8:lle raidalle) jonka avulla saat ne paikoilleen softassa. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |