Aihe: Vanhat Sennheiser ja Dynacord mikit (50-60-luvulta)
1
Jiaster
08.11.2005 12:12:40

Tuollaisia vanhoja mikkejä tarjottiin mulle yhden vaihtokaupan yhteydessä eli Dynacord "raketti" mikki ja Sennheiser "partakone" mikki. Osaisko kukaan kertoa tekeekö noilla mitään ja minkä arvoisia ne on? Muutamalle mikille olisi tarvetta kotiäänittelyyn, mutta oisko ne tossa vai katselenko suosiolla noita shuren mikkejä?
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central
Raimo
08.11.2005 12:22:37

Tuollaisia vanhoja mikkejä tarjottiin mulle yhden vaihtokaupan yhteydessä eli Dynacord "raketti" mikki ja Sennheiser "partakone" mikki. Osaisko kukaan kertoa tekeekö noilla mitään ja minkä arvoisia ne on? Muutamalle mikille olisi tarvetta kotiäänittelyyn, mutta oisko ne tossa vai katselenko suosiolla noita shuren mikkejä?

Mitäs mallinumeroita ovat? Kuulostavat ihan asiallisilta lisiltä äänityskalustoon... Jos ei muuten niin "lofi"- apuja... ;)
Blah.
kivi
08.11.2005 12:23:39

Dynacord voi olla ihan mitä tahansa (Dynacordilla ei kai ollut omaa tuotantoa vaan kaikki mikit ovat muualta lisensoituja?), mutta Sennheiserin partakone lienee vanhempi, harmaa MD421; kunnosta riippuen noita saa noin 80-120 eurolla, uudemmista maksetaan enemmänkin.

Sanoisin, että jos saat molemmat satasella niin kannattaa ottaa riski. Jos maksaa enemmän, harkitse. Ja tietysti kannattaa testata että Sennheiser tosiaan on hyvässä kunnossa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jiaster
08.11.2005 12:33:09

Hyvä hyvä, arvasin että kyllä täältä löytyy apuja. :-) Yritän selvittää tarkemmin niiden mallinumeroita. En ole vielä niitä nähnyt, mutta kuulemma pelaavat.
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)