Aihe: BWF konvertteria
1
Locrian
09.12.2005 13:07:13
Röi!°
Onks jollain tietoa mistä löytyis OS X:lle BWF->WAV konvertteri softa?? Cubase ei tajuu formaattia enkä jaksais lähtee koululle exporttaa niitä. Tänään on nääs vapaapäivä ja moinen softa olis hyödyksi muutenkin. Jos ilmaista löytyy niin huikeeta mutta alkuun riittäisi joku demokin - mulla on joku neljätoista voice-overia eikä enempää.

Ja ennenku rupeette ryppyilee googlesta niin etitty on. Löytyy pari softaa jotka ei futaa OS X:llä.
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi.
Hattiwatti
09.12.2005 13:27:27
Röi!°
Onks jollain tietoa mistä löytyis OS X:lle BWF->WAV konvertteri softa?? Cubase ei tajuu formaattia enkä jaksais lähtee koululle exporttaa niitä. Tänään on nääs vapaapäivä ja moinen softa olis hyödyksi muutenkin. Jos ilmaista löytyy niin huikeeta mutta alkuun riittäisi joku demokin - mulla on joku neljätoista voice-overia eikä enempää.

Ja ennenku rupeette ryppyilee googlesta niin etitty on. Löytyy pari softaa jotka ei futaa OS X:llä.

Kyllä toimii. Ainakin Cubasella itsellään nauhoitetut Broadcast fileet tallentuu/importoituu ihan wave tai Aiff pohjaiseen projektiin. Tariksta project setupista missä moodissa on record file type. Tämäkin siis uusimmalla SX3:lla ja OSX 10.3.9.
Locrian
09.12.2005 15:34:30 (muokattu 09.12.2005 15:37:39)
Joo sillon varmaan löytääkin kun on SX:ssä tai muualla nauhoteltua matskua. Mutta nää on nauhotettu Sounddevices kovonauhurille kuvauksissa ja Cubase ei todellakaan snaijaa mistä on kyse. Täytynee lähtee käväsee koululla... Hämärä homma. Täytynee myös vähän kysellä että missä mättää...
milcoin
09.12.2005 21:25:20
Röi!°

Eiks bwf oo "broadcast wave file". Eli periaattessa wavi. PT ainakin exporttaa bwf:iä jotka pc:llä aukeaa ihan wavina. Nimike muuttui jossain vaiheessa, Syytä en tiedä. Joku ehkä osaa selostaa tarkemmin.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Locrian
12.12.2005 12:52:10 (muokattu 12.12.2005 12:52:48)
Eiks bwf oo "broadcast wave file". Eli periaattessa wavi. PT ainakin exporttaa bwf:iä jotka pc:llä aukeaa ihan wavina. Nimike muuttui jossain vaiheessa, Syytä en tiedä. Joku ehkä osaa selostaa tarkemmin.

Joo siitä tulee kyllä nimi mut vastaavuus ei kai ole ihan yks yhteen. BWF:iä ei taida muutenkaan tulla ulos ku noista kenttänauhureista ja niissä on jotain metadataa messissä mitä ei normaalisti ole. En oo ehtiny vielä kyselee. Todennäkösesti ainakin aikakoodia jne...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)