Onks kellää kokemuksia Sennheiser e906 mikistä kitarakaapin mikityksessä livenä/äänityksissä? Olen mielestäni joskus mikittänyt jonkun kitaracombon tuollaisella e906-mikrofonilla (livenä siis) mutta ei nyt muistu mieleen mitään erityishavaintoja soundista. Kyllä se taisi ihan hyvin toimia. "Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just 'cause some watery tart threw a sword at you!" |
Jos tuo on yhtään 609:n kaltainen (ja itseasiassa on kuulopuheiden perusteella), niin aika hyväsoundinen mikki. 609:ssä soundi on sellainen aika aakealaakea, eli mikään ei korostu hirvittävän korviinpistävästi. Yläpäässä ei ole ihan sitä konkan kirkkautta, mutta sointi ei ole kuitenkaan liian tumma. Kelpaa kaikkeen, mihin 57, mutta on kuitenkin monikäyttöisempi. Mun mielestä hyvä mikki ja mun ykkösvalinta kitaravahvistimen kumppaniksi. Oon käyttänyt myös rokkilaulujen nauhoittamiseen, jossa se pesi reippaasti TSM MT87S:n kyseisen laulajan kanssa. Virveliinkin käy mainiosti. Kestää reilusti äänenpainetta, eikä poimi vuotoääniä liikaa sivuilta. EDIT: Ja tämä sepustus koski siis ainoastaan e609:ä. 906:n pitäisi olla kuulemma kuitenkin "päivitetty" versio 609:stä, joten ei se ihan hirveän kauas puusta voi pudota. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had |