Aihe: Laitteet ja niiden tarkoitus
1
Slugari
19.02.2006 14:10:34
minusta tuntuu etää monelle alottelijalle (minä mukaan lukien) voisi olla hyötyä jos tähän saataisiin kasattua pikkuisen noita erilaisia laitteita ja mitä tarkoitusta ne kantaa. Jos niistä vielä löytyisi jotain esim. kuvia niin ois hieno homma. Ehkä tämän jälkeen on sitten helpompi seurata palstan kirjoituksia. Kiitokset etukäteen!
lion
19.02.2006 14:28:16
minusta tuntuu etää monelle alottelijalle (minä mukaan lukien) voisi olla hyötyä jos tähän saataisiin kasattua pikkuisen noita erilaisia laitteita ja mitä tarkoitusta ne kantaa. Jos niistä vielä löytyisi jotain esim. kuvia niin ois hieno homma. Ehkä tämän jälkeen on sitten helpompi seurata palstan kirjoituksia. Kiitokset etukäteen!

Monen aloittelijan olisi syytä mennä kirjastoon ja lainata vaikkapa sellainen kirja kuin "luova studiotyö", niin johan alkaa laitteiden käyttötarkoitukset selviämään. Ja uskon, jos olet aidosti musiikista ja musiikin teknologiasta ja studiotyöstä kiinnostunut, niin kirjan lukeminen ei tuota minkäänlaista tuskaa tai päänvaivaa.

- Li'oN
Bohemian nectar of satan
kivi
19.02.2006 15:22:40

Aloittelijat-palstalla taitaa olla efekti-FAQ. Sen luettuaan tietää jo monta perusjuttua. Ei tarvitse huolestua, vaikka efektointia siellä käsitellään kitarapohjalta - samojen laitteiden "hienompia" versioita (ja usein ihan samoja matolaatikoita) studiossakin käytetään.

...Jos tarvis. Yleensä ei ole. Hyvä EQ ja kaksi erilaista kaikua riittävät vaikka mihin.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)