zily 11.03.2006 21:20:26 (muokattu 12.03.2006 04:03:06) | |
---|
Eli kannattaisiko hankkia kyseistä tiskiä studiolle? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä mikseristä, varsinkin jos on jotain huonoja kokemuksia niin kertokaa pliis. Ja saa niitä hyviä puoliakin tuoda esiin tietysti... ei se mitn! |
loismi 13.03.2006 00:57:46 (muokattu 13.03.2006 01:03:23) | |
---|
Itsekin olen miettinyt tuon hankintaa joten kommentteja kaipaisin myös, tuo uus onyx 24.4 vaikuttaa myös kiinnostavalta peliltä... Nii en tiedä onko se hyvä vai huono asia loppupeleissä mutta noissa on nuo direct outit DB25-liittimillä ja jos haluaa plugit piuhojen toiseen päähän (esim.muuntimeen), niin ovat aika suolasen hintaisia nuo kaapelit, t-kaupassa tais olla jotain 100e/kappale |
aimotuska 13.03.2006 16:28:59 (muokattu 13.03.2006 16:29:37) | |
---|
DB25-liittimillä... YE:stä, SP:stä tai jostain muusta vastaavasta komponentit ja riittävästi tinaa kolviin. Toiseen päähän vaikka laatikko, jonka päälle ruuvaillaan liittimet ja siitä sitten vetelee yksittäisillä plugeipiuhoilla sinne mihin vetelee. Eikä maksa montaa kymppiä. My strength is that I can laugh at myself. My weakness, however, is that I don't have a choice. |
loismi 13.03.2006 23:59:19 | |
---|
YE:stä, SP:stä tai jostain muusta vastaavasta komponentit ja riittävästi tinaa kolviin. Toiseen päähän vaikka laatikko, jonka päälle ruuvaillaan liittimet ja siitä sitten vetelee yksittäisillä plugeipiuhoilla sinne mihin vetelee. Eikä maksa montaa kymppiä. Jep, kyllähän nuo pystyy näprää itekin kasaan jos kolvi pysyy kourassa... Mutta enpä ole oikein negatiivistä sanottavaa löytänyt pöydästä, näin manuaalien läpi lukemisien jälkeen, että kaipa se ihan soiva peli on, vielä kun sais niitä käyttäjien kokemuksia... |
Danko 14.03.2006 01:49:00 | |
---|
Enää tarttis hommata se firewire-kortti, niin paketti ois täydellinen. Ei valittamista. romantikkoitkijät #37 "Mhh..Mitä toi Hemmo tuos tekee?? Totuushan on, että rumpalit skoree, mutta Hemmo on basisti... Sidekick ehkä?? 8)" -fox |
Reddie 14.03.2006 12:34:53 | |
---|
Huonoa tossa on se, että tota ei tahdo hevillä saada. Mulla on nyt ollu 2kk tilaus vetämässä, ja tiskiä ei näy vieläkään. Eilen mulle sanottiin puodista ihan suoraan et "kokeile joltain kilpailijalta, me ei taideta tätä saada".. Thomannilta en osta, vaikka siellä onkin ilm. varastot täynnä tota. |