ArtoSurf 15.03.2006 22:15:48 | |
---|
Hejsan, Rumpusetin äänitykseen olisi tarjolla kattava Audixin D-sarja ja vaihtoehtoisesti peruskaurana Shuren SM57/SM57Beta kattaus. Nauhoituksen kohteena on kovaa lyövä rumpali, DW:n mainio setti ja hevimusiikki. Onko mielipiteitä mikkivalinnan suhteen, Audix vai Shure? Otan myös vastaan sarkastiset kommentit, kunhan niiden ohessa toimitetaan linkki tästä aiheesta jo vuosia sitten käytyyn keskusteluun, kitoshej. KIFFA! |
dewil 15.03.2006 22:31:52 | |
---|
Noita Audixeja on kehuttu niin paljon, varsinkin just rumpumikityksessä, että mä henkilökohtasesti lähtisin kokeileen niillä ihan mielenkiinnosta. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
aimotuska 15.03.2006 23:16:21 | |
---|
Nauhoituksen kohteena on kovaa lyövä rumpali, DW:n mainio setti ja hevimusiikki. Oulun nelifemmassa ( www.45special.com) on audixit talon kalustossa ja ne toimii aivan älyttömän hyvin. Lava on pieni ja kajarit vie siitäkin melkoisen ison osan. Noita saa silti pistää sairaan lujalle, ennen kuin kiertävät ja soundi on heti parempi kuin koskaan oon perus-shure-kattauksella saanut aikaan. Rumpali on raskaskätinen, soittaa luonnollisesti hevanderia, mutta Taman Rockstareilla. Kumma jos ei toimi DW:llä. My strength is that I can laugh at myself. My weakness, however, is that I don't have a choice. |
Esp 15.03.2006 23:20:39 | |
---|
Hejsan, Rumpusetin äänitykseen olisi tarjolla kattava Audixin D-sarja ja vaihtoehtoisesti peruskaurana Shuren SM57/SM57Beta kattaus. Nauhoituksen kohteena on kovaa lyövä rumpali, DW:n mainio setti ja hevimusiikki. Onko mielipiteitä mikkivalinnan suhteen, Audix vai Shure? Otan myös vastaan sarkastiset kommentit, kunhan niiden ohessa toimitetaan linkki tästä aiheesta jo vuosia sitten käytyyn keskusteluun, kitoshej. Voin heittää noi mun Audixit sulle testiin jos haluat, ainakin itseni vakuutti tuo D6 taannoin bassarimikkinä ihan äänityskäytössäkin. Muutakin D-sarjaa on kovasti porukat kehuneet. I5 on myös harvinaisen loistava mikki virvelikäyttöön, voin tässä heittää sulle samplet noista mitä itse äänitin taannoin noilla Audixeilla ja ei kyllä ole soundeissa mitään kyseltävää. Täh?!? |
ArtoSurf 16.03.2006 21:35:46 | |
---|
Audixilla mennään, tackar pojkarna. KIFFA! |
sieniesko 17.03.2006 16:12:32 | |
---|
ESP voisit laittaa vaikka nettiin pätkät. |
Esp 17.03.2006 17:22:14 | |
---|
ESP voisit laittaa vaikka nettiin pätkät. Teen noista ensi viikoksi jotain sampleja kuultavaksi. Täh?!? |