ADK 06.06.2006 19:08:08 (muokattu 06.06.2006 19:09:17) | |
---|
Hei, Jos osaat miksata / masteroida ym. sinulla on aikaa / kokemusta ja halua kehittyä lisää niin ota minuun yhteyttä, helpoiten se onnistuu joko MSN Messengerin / E-Mailin kautta: adk@adkhiphop.com Musiikkityylinähän on Hip-Hop. Levy tulossa tämän vuoden loppupuolella joten pitäisi saada biisit masteroitua, miksattua eli kuntoon. Aletaan kuvaa myös musiikkivideota kesän aikana. Siis jos kiinnostaa / kokemusta ja aikaa on niin ota yhteyttä. Pientäkorvausta voin maksaa, mutta budjetti ei salli kauheita summia. Myös nimisikin tulee esille (jos haluat) niin nettiin kuin levyn takakanteenkin. resp, -adk |
Zammy 06.06.2006 19:14:54 | |
---|
Mulla on kylppäriremppa kesken. Jos joku haluaa kokemusta niin mun luokse voi tulla tekemään. Kahvit tarjoon ja respectit irtoo. Susikoira Roi Orbison |
lurkki 06.06.2006 20:33:40 (muokattu 06.06.2006 20:40:22) | |
---|
"...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
Lapis 06.06.2006 21:20:46 | |
---|
|
milcoin 06.06.2006 22:38:38 | |
---|
...biisit masteroitua, miksattua eli kuntoon. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä? Word! "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
kivi 06.06.2006 22:43:41 (muokattu 06.06.2006 22:47:23) | |
---|
Ja nimenomaan tässä järjestyksessä? Word! No, kaverilla on ihan oma käsitys siitä mikä on suomen kielen sanajärjestys, välimerkit ja yhdyssanat lienevät myös enemmänkin ruotsin kieliopin mukaisia. ADK:n kotisivulla mm seuraavaa: "ADK:n musiikki on hyvin omatyylistä oudomman äänenkäytön ja räppäys- tyylin ansiosta. Hänet erottaa helposti monikielisyydestä. Hän arvostaa biiseissä omatyylisyyttä, oma sanomaa (sana painavaa) ja ylipäätänsä niiden sisältöä ja vaikutusta yhteiskuntaan. " Eipä kuitenkaan tuomita, ennen kuin ollaan kuultu ADK:n hippaavan ja hoppaavan. |
Notefix 06.06.2006 23:03:59 | |
---|
Eipä kuitenkaan tuomita, ennen kuin ollaan kuultu ADK:n hippaavan ja hoppaavan. Jep...samoilla linjoilla. "Layers of layers of shit!" |
Roberto 06.06.2006 23:59:07 | |
---|
Eipä kuitenkaan tuomita, ennen kuin ollaan kuultu ADK:n hippaavan ja hoppaavan. Tuolta lähtee: http://www.adkhiphop.com/promo En mä näist mitn tajuu, paitsi et PE on kova. Ja NWA. |
t-termiitti 07.06.2006 00:03:03 | |
---|
Hyvänkuuloista ja persoonallista. Paljon huonompaa musaa tulee radiosta melkein koko ajan. Potentiaalia on vaikka mihin. Onnea vaan jatkossa, kannattaa ehkä etsiä yhteistyötä muulta kuin kyynikoiden.netistä... :) Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Raimo 07.06.2006 02:25:56 | |
---|
Hyvänkuuloista ja persoonallista. Paljon huonompaa musaa tulee radiosta melkein koko ajan. Potentiaalia on vaikka mihin. Onnea vaan jatkossa, kannattaa ehkä etsiä yhteistyötä muulta kuin kyynikoiden.netistä... :) Rahalla saa ja hevosella pääsee. Blah. |
t-termiitti 07.06.2006 11:00:08 | |
---|
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Niinhän se tietysti on, mutta yrittänyttä ei laitata... tai sitten laitetaan. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Säätäjä 07.06.2006 15:55:52 | |
---|
Balanssit täysille ja lisää feiderii!!!! Räpin taimi on enemmän ja vähemmän koko ajan vähän hukassa, siihen kannattaa panostaa. Biitteihin vähän mielenkiintoa, aika tasapaksuu kamaa. Monikielisyyttä ei uskalla dissata, kun on itsekin kaksikielisessä bändissä... Ehkä olis kuitenkin selkeempää, et olis vaikka koko säkeistö tai kertsi samalla kielellä, niin sais jotenkin kiinni biisistä vaikka ei ymmärtäiskään kieltä. Mä voin miksaa, jotain joudut kuitenkin maksamaan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. Musa on kiva harrastus. Tsemppiä. Kaupallinen=Paskaa
Balanssit täysille ja lisää feiderii!!!!! |